„Пълна измислица“: TikTok отрече да обмисля продажба на Илон Мъск

TikTok нарече „пълна измислица“ материал, според който Китай обмисля да разреши продажбата на операциите на компанията за социални медии в САЩ на Илон Мъск, предаде Би Би Си.
Коментарите на фирмата дойдоха в отговор на публикация на Блумбърг, че китайски служители обмислят вариант, при който операциите на социалната мрежа в Америка може да бъдат продадени на най-богатия човек в света, ако Върховният съд на САЩ потвърди забраната на приложението.
Съдиите от Върховния съд трябва да се произнесат по закон, който определя 19 януари краен срок за TikTok или да продаде операциите си в САЩ, или да бъде изправен пред забрана в страната.
TikTok многократно е казвал, че няма да продаде бизнеса си в САЩ.
„Не може да се очаква да коментираме пълна измислица“, каза говорител на TikTok пред Би Би Си.
Блумбърг съобщи, позовавайки се на запознати източници, че един възможен сценарий, обмислян от китайските служители, е социалната мрежа X на Мъск да поеме контрола върху операциите на TikTok в САЩ.
От X не са отговорили веднага на искане на BBC за коментар.
Мъск е близък съюзник на новоизбрания президент на САЩ Доналд Тръмп, който трябва да се завърне в Белия дом на 20 януари.
Миналия месец Тръмп призова Върховния съд да отложи решението си, докато той не встъпи в длъжност, за да му даде възможност да потърси „политическо решение“.
Адвокатът му подаде правна бележка в съда, в която се казва, че Тръмп „се противопоставя на забраната на TikTok“ и „търси възможността да разреши проблемите с политически средства, след като встъпи в длъжност“.
Това стана седмица след като Тръмп се срещна с главния изпълнителен директор на TikTok Шоу Цзъ Чу в имението Мар-а-Лаго във Флорида.
В понеделник двама представители на Демократическата партия – сенаторът Едуард Марки и конгресменът Ро Хана, също призоваха Конгреса и президента Джо Байдън да удължат крайния срок след 19 януари.
Администрацията на Байдън твърди, че без продажба TikTok може да се използва от Китай като инструмент за шпиониране и политическа манипулация.
Компанията многократно е отричала каквото и да било влияние от страна на Китайската комунистическа партия и е заявявала, че законът за забрана в САЩ нарушава Първата поправка за свободата на словото на потребителите.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024
ПР и събития | Advertorial |Застаряващото население е факт. Работодателите трябва да се адаптират
Next level HR 2025 |„Не“ на глупавите правила
Мениджмънт |Как една маркетингова грешка се превърна в бизнес за $1 милион
Маркетинг |На днешната дата, 16 април. Рождениците днес
На днешната дата |Новата дигитална реалност и как бизнесът се справя с нея
Next level HR 2025 |Европа има нов крал на лукса: Пазарната оценка на Hermès изпревари тази на LVMH
Компании |Цитат на деня
Цитат на деня |Жилищата в Гърция: Недостъпни за покупка и почти невъзможни за наемане
ЕС |ADVERTORIAL

HR екипът на Технополис и Практикер получи четири отличия на Годишните HR награди на БАУХ 2024

10 години Hub Ahead: За предизвикателствата, които правят разликата и новата реалност за брандовете

Коментари
Няма въведени кометари.