Златни съвети за лятото от сър Ричард Брансън

Златни съвети за лятото от сър Ричард Брансън

Лятото е чудесно време да си отпочинеш. То обаче е и моментът, в който е най-вероятно вдъхновението да ви връхлети. След като темпото на ежедневието започне да се забавя при изгрева на слънцето, имате повече време да позволите на идеите да се оформят в ума ви. Използвайте това пространство и време, за да помислите над годината до този момент и да планирате как да подобрите идващите месеци.

Също толкова важно е да носите косата си пусната.

Ако имате достатъчно късмет да си вземете отпуска, опитайте да не я прекарвате, преглеждайки смартфона си през 5 минути. Вместо това поставете бизнеса в дъното на ума си. Някъде в единия му ъгъл. Но не и изцяло извън главата. Прекарвал съм много почивки, в които съм чувал страхотна, вълнуваща идея, която е превръщала Virgin в бизнес. Отваряйте си очите за творческите идеи. Може да не сте на брейнсторминг среща, но моментът „Еврика!“ за бизнеса може лесно да ви се случи, докато си говорите с някой в бара.

Когато сте на работа през лятото, опитайте да се отдалечите от бюрото си. Вярвам силно в работата извън офиса. Преди работих в истинска крипта (без особено много слънце през лятото на това място!). След това се преместих в лодка, а днес от хамака. Тази отпускаща среда окуражава творчеството в мисленето по различни начини. Плюс това е прекрасно да работиш навън (ако прекарваш и малко време на сянка разбира се).

Дните сега са по-дълги и светли. Толкова по-лесно е да се погрижи човек за тялото си. Ако правите повече редовни физически упражнения през лятото ще видите, че продуктивността ви в работата се подобрява наред с фитнес способностите ви. Защо не излезете и поплувате или потичате преди работа? Защо не поиграете малко тенис след работно време?

Ако управлявате бизнес или екип, лятото е добро време да планирате тимбилдинг надалеч, може би за уикенд или дори само за нощ. Винаги сме окуражавали партитата във Virgin. Да изведеш всички навън от дома е невероятно полезно за сплотяването на колектива. Това е особено валидно за новия бизнес, когато идентичността му и същността на бранда все още са в зародиш. Екипът по този начин се опознава, хората в него виждат другите да действат по същия глупав начин и се връщат на работа освежени, оживени и мотивирани.

Не на последно място, горещото време през лятото означава, че никой няма абсолютно никакво оправдание да носи вратовръзка! Ако видите някой да носи такава, потърсете най-близките си ножици и й кажете довиждане!

Сър Ричард Брансън в LinkedIn

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ