Опитайте тази техника за успех!

Много хора са най-лошите си врагове. Започват проектите си с енергия и ентусиазъм, но рано или късно се провалят, защото вътрешният им диалог не подкрепя желанието им да успеят.
Умственият самосаботаж винаги се състои от подсъзнателната увереност, че нямаме право да успеем, и последващото поведение, което ни носи лоши резултати. Специалистът по продажби Джефри Джеймс дава пример, който показва как работи този механизъм буквално във всяка професия.
• Убеждение: „Икономиката е слаба, затова хората няма да искат да купят от мен.”
• Поведение: Служителят се отказва да се обади на потенциални клиенти.
• Резултат: Потокът от възможности пресъхва и по този начин потвърждава вътрешното убеждение на служителя.
Преди няколко години директорът на фирмата за обучение на професионалисти Wilson Learning Том Рот представи една отлична техника, която ни помага да направим така, че вътрешният ни диалог да подкрепя целите ни. Той нарича тази техника „СПРИ-ПРЕДИЗВИКАЙ-ФОКУСИРАЙ”.
Ето как работи тя. Когато се почувствате неудобно или лишени от мотивация, преди да предприемете действие, което знаете, че ще ви отведе към целта ви:
СПРЕТЕ! Уточнете за себе си кое убеждение ви кара да усещате емоции, които ви пречат да преуспеете.
ПРЕДИЗВИКАЙТЕ СЕ! Поставете под въпрос валидността на това убеждение и открийте причини то да е всъщност погрешно – поне за този случай.
ФОКУСИРАЙТЕ СЕ! Започнете умишлено вътрешен диалог, който подкрепя целите ви. След това действайте – незабавно!
С помощта на горния пример, ето как може да приложите тази техника.
СПИРАТЕ. Усещате, че не ви се иска да се обадите на потенциални клиенти. Вслушвате се във вътрешния си диалог и откривате следното убеждение: „Икономиката е слаба, затова хората няма да искат да правим бизнес.”
ПРЕДИЗВИКВАТЕ СЕ. Замисляте се, че 1) Някои бизнесмени се справят чудесно в условия на криза, 2) Икономиката, макар и слаба, вече отбелязва ръст, и 3) Когато компаниите са в затруднение, те се нуждаят от добри идеи.
ФОКУСИРАТЕ СЕ. Насилвате се да мислите следното: „Клиентите се нуждаят от това, което предлагаме, още повече в тази криза.” След това веднага предприемате действието, което сте избягвали.
Този метод работи за всяка професия и във всякаква ситуация. Използвайки го редовно, може да обърнете тенденцията да се самосаботирате и да превърнете съмненията и липсата на мотивация в нови възможности!
По материали от Inc.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Аукционна къща Christie's излага на търг шедьовъра „Зимното яйце“ на Фаберже
Бизнес |Alibaba регистрира рекордна потребителска активност в първия ден от китайските празници
Компании |Украйна призова ЕС да отвори първата преговорна глава за членство
ЕС |Русия национализира империята за сладкарски изделия на Денис Щенгелов
Компании |Вашингтон не хареса нюанса на червеното в знамето на САЩ, избрано от британските власти преди посещението на Тръмп на Острова
Свят |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Гърция сваля цените на 1000 стоки от първа необходимост в супермаркетите
Икономика |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Земетресение разлюля София
България | Advertorial |Първи сняг на Витоша. Столична община опесъчава пътищата (Снимки)
Общество |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.