Списание "Мениджър" обявява конкурс "Изкуството на печатната реклама"
„Мениджър” кани рекламните агенции да представят новите си принткампании в новата си месечна класация Manager AdArt
Откакто преди старта на миналогодишния сезон на Game of Thrones над страниците на вестник „Ню Йорк Таймс” прелетя дракон като част от жестокия маркетинг на сериала, за печатната реклама се заговори с няколко тона по-възторжено. Специализирани сайтове, блогове и издания все повече разглеждат принткатегорията не с носталгични класации и като демагогско противопоставяне на дигиталните канали, а като по-ритуален, антимеханичен, но притегателен за иновации маркетингов инструмент, който адекватно се адаптира в новия рекламен ред.
Поглед към криейтив турнирите: на тазгодишния рекламен фестивал в Кан бяха отличени 17 силни кампании на печатен носител, повечето от които впечатлиха с product-free дизайна си – никакво натрапчиво лого за сметка на силен текст и възхитителна типография и илюстрации. Тенденцията се открои и на родния ФАРА, където агресивните и лутащи се тв реклами бяха засенчени от наистина стилни и оригинални проекти в графичния дизайн и текста, които освен ефективна очевидно са създали и по-изтънчена връзка с потребителите.
„Мениджър“ застава зад идеята, че рекламите в печатните медии, на билборд или върху друг физически носител (още помним последната кампания на DDB за Sofia International Film Festival) могат да бъдат едно от най-одухотворените маркетинг оръжия.
Каним всички български рекламни агенции да участват в класацията Manager AdArt, която стартира от 1 ноември. Ще показваме най-добрите принтпроекти на българския пазар, а накрая ще направим годишен преглед на печатния рекламен формат.
Освен художествените, основните критерии, по които ще бъдат оценявани предложенията, са: идея, реализация на идеята/екзекуция/, адекватност на реализацията спрямо обекта на реклама.
Изпратените предложения ще бъдат класирани от спциално експертно жури. С тази класация целим не само да представим най-доброто от дейността на агенциите в областта на печатната реклама, но и да изтъкнем работещи тенденции и модели, които спазват етични и естетични категории и надъхват рекламната ни индустрията да бъде още по-креативна и безкомпромисна в качественото изпълнение на идеите си.
Каним рекламните агенции, независимите дизайнери и/или клиентите им да изпращат своите предложения до 15. число всеки месец на същия на адрес: adart@manager.bg.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.