Най-креативните плакати на филми

Най-креативните плакати на филми

Освен в печатната реклама и в илюстрациите, рекламните специалисти по цял свят работят и по плакати на филми. Особено силни са визиите в американските киносалони, където успехът на маркетинг кампанията често определя колко гледан и печеливш ще е филмът.

Някои плакати, веднъж видяни, трудно се забравят. Други, покрай които минаваме пак след края на филма, отново впечатляват и подсилват ефекта на току-що преживяното.

Авторите в unstage.com съставиха списък на 150-те най-креативни плакати на филми, показвани на публиката в историята на киното. Някои от тях представят известни филми, които продължават да бъдат гледани десетилетия след излъчването им. Вероятно ще ги познаете. Други като творческа идея са много интересни, въпреки че продукцията, която стои зад тях – най-често хорър или драма, така и не е успяла да грабне вниманието на повече зрители и да се запомни.

В поредица от 5 епизода ще ви представим най-идейните от тези плакати. Започваме с първите 5.

"40 дни и 40 нощи" (2002)

"Бръснарят" (2001)

"Въздухът, който дишам" (2007)

"Да бъдеш Джон Малкович" (1999)

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен