Американски експерти се усъмниха в мониторинга на интереса към интернет

Американски експерти се усъмниха в мониторинга на интереса към интернет

Отчитането на действията на потребителите в интернет се смята за неточно и твърде разнородно, смятат все повече рекламни специалисти в САЩ. Според тях, това е проблем, който може да бъде разрешен чрез общите усилия на различни представители на маркетинговата индустрия.

Измерването на съдържанието в дигиталните медии е истински хаос, пише в AdvertisingAge авторката Шерил Мейн.

Има множество търговци, които произвеждат огромно количество информация. Няма обаче „валута”, която да управлява планирането, купуването и доставянето на гарантирана аудитория за „полетите" на рекламните съобщения.

Рекламирането в интернет не е достатъчно гостоприемно за марката, защото дори в САЩ то се измерва в кликвания и действия в сайтовете, което не е достатъчно точно.

Затова в Щатите се предлага създаването на коалиция от различните браншове, която обединява маркетингови компании насочени към потребителите, рекламни агенции и медийни компании. Те могат да идентифицират и създадат консенсусна система за измерване на статистиката на интереса в интернет, която е важна за бизнеса с дигитална реклама.   

Шерил Мейн предлага да бъде установено правителствено тяло или санкционираща институция, която да постави общи стандарти в отмерването на случващото се в сайтовете и да разпространява точни анализи в случай на рекламен интерес.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 15 юли. Имен ден празнуват Владимир, Владимира, Влади, Владо
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 14 до 20 юли
Тръмп обяви оръжие за Украйна за милиарди и заплаши Русия с мита от около 100%, ако до 50 дни няма споразумение
България е сред най-засегнатите от климатичните промени държави в Европа
Преходът към еврото вече започна: Левовите банкноти в обращение намаляват с 6% от началото на 2025 година
Върховният съд на САЩ даде зелена светлина за закриване на министерството на образованието
Великите слушатели използват три думи, за да пробият защитната черупка на събеседниците си
Годишната инфлация в България се ускори до 4.4%