Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Една от най-забележителните кампании с добавена реалност
В свят, изпълнен със смартфони и интелигентни външни екрани, рекламните кампании, организирани на място, са умен начин марките да се свържат с хората. Вместо да разчитат на това, че ще гледат телевизия в определен момент, или пък че ще четат даден вестник, компаниите залагат на рекламни акции с добавена реалност (AR). Тези кампании позволяват на потребителите да получат собствено, лично преживяване, в което директно контактуват с бранда. Рекламните експерименти задължително се документират във видео, което впоследствие е гледано от хиляди хора в мрежата.
Десетки подобни записи на кампании с добавена реалност от различни места на планетата се разпространяват в интернет. В тях се вижда как мъже изпробват управлението на нов вид автомобил чрез компютърно генерирана среда. Как дами виждат на екрана на смартфона си ноктите си в шест различни цвята лак.
Сред най-успешните AR акции се отличава тази на National Geographic в САЩ, отбелязват маркетинг наблюдателите на Business Insider. Тя е направена преди две години, но продължава да забавлява потребителите на мрежата. Мнозина коментират, че биха се радвали, ако можеха да бъдат в американския мол, където тя е организирана, за да се позабавляват с приятели или със децата си.
В мола е поставена интелигентна инсталация с огромен екран. Заставайки на място, обозначено като корица на National Geographic, хората са могли да видят на екрана как към тях се приближава леопард и ляга в краката им. Как около тях плуват делфини или пристига гигантски динозавър. И всичко това – изключително реалистично.
Моля, погледнете видеото по-долу.
Пазарни анализатори коментират, че кампаниите с добавена реалност набират все по-голяма популярност в модерния маркетинг пазар на САЩ. Американската изследователска фирма ABI Research смята, че пазарът на добавена реалност в страната ще достигне 350 милиона долара през 2014 г. Това е в пъти повече спрямо размера му от 6 милиона през 2008 г.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.