Реклама на iPad Mini спечели Гран при за печат на международния фестивал в Кан

Реклама на iPad Mini спечели Гран при за печат на международния фестивал в Кан

Рекламна кампания на таблета iPad Mini, реализирана в американските списания "Тайм", Wired и The New Yorker, спeчели най-високото отличие - Гран при - в категорията Печат на Международния рекламен фестивал в Кан.

Наградата грабна агенция TBWA/Media Arts Lab, Лос Анджелис, която е автор на рекламната идея. Това показва сайтът на престижния международен конкурс, който продължава да се провежда в Кан до 22 юни.

Печатните илюстрации, публикувани в "Тайм" и другите две издания в края на миналата година са смятани за гениални, защото показват таблета реалистично и с истинския му размер, отпечатан на задната корица на списанията. Така се вижда колко по-малък е той от самия формат на печатните медии. Същевременно показаното на екрана му в илюстрациите всъщност е предната корица на съответното издание.

Това е втората награда Гран При, присъдена от журито на конкурса на американска агенция, след като във вторник бе наградена кампания на The Barbarian Group в категорията Иновации.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 23 ноември. Имен ден празнуват Александър, Александра, Сашо
Reuters: Вашингтон предупреждава Киев със спиране на оръжия и данните от разузнаването /ОБЗОР/
Световните цени на кафето спаднаха рязко, след като бяха отменени митата за Бразилия
Бившият президент на Брзилия Болсонаро влиза в затвора след месеци на домашен арест
Financial Times: Министърът на армията на САЩ е заявил в Киев, че споразумението остава без промени
.Как да превърнете гнева в гориво за вашия стартъп?
Кметът Васил Терзиев: Целта ни е паркомясто в София да се намира за по-малко от 10 минути
Срещата на Г-20 в Йоханесбург започна, но със знакови отсъствия