Реклама на iPad Mini спечели Гран при за печат на международния фестивал в Кан

Реклама на iPad Mini спечели Гран при за печат на международния фестивал в Кан

Рекламна кампания на таблета iPad Mini, реализирана в американските списания "Тайм", Wired и The New Yorker, спeчели най-високото отличие - Гран при - в категорията Печат на Международния рекламен фестивал в Кан.

Наградата грабна агенция TBWA/Media Arts Lab, Лос Анджелис, която е автор на рекламната идея. Това показва сайтът на престижния международен конкурс, който продължава да се провежда в Кан до 22 юни.

Печатните илюстрации, публикувани в "Тайм" и другите две издания в края на миналата година са смятани за гениални, защото показват таблета реалистично и с истинския му размер, отпечатан на задната корица на списанията. Така се вижда колко по-малък е той от самия формат на печатните медии. Същевременно показаното на екрана му в илюстрациите всъщност е предната корица на съответното издание.

Това е втората награда Гран При, присъдена от журито на конкурса на американска агенция, след като във вторник бе наградена кампания на The Barbarian Group в категорията Иновации.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
Руски високопоставен генерал бе убит в Москва с взривно устройство под автомобила му
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Западното разузнаване подозира, че Русия разработва ново оръжие, насочено към сателитите Starlink