Реклама на Virgin Mobile се управлява с поглед

Мобилният оператор Virgin Mobile засне реклама, която се променя в зависимост от това колко често мигаме. Интригуващият клип Blinkwashing е последователност от бързо сменящи се сценарии, които е невъзможно да гледате, без да мигнете. Така всеки път, когато гледате рекламата, получавате напълно ново преживяване. Освен това може да контролирате ставащото на екрана.

Интерактивното видео е продължение на рекламната кампания Retrain Your Brain и може да бъде видяно и в социалните мрежи (вижте по-долу). В него се задава въпросът дали потребителят контролира клипа, или клипът контролира него.

Идеята е на агенцията Mother New York. Тя се родила, след като поредното изследване показало, че много хора като цяло са наясно за предимствата на мобилния оператор, но по някакви причини не ползват услугите му. Проектът цели да задържи вниманието на потребителите за 2,5 минути, през които потребителят да получи цялата необходима информация.

За да поиграете с рекламата, ви е нужна уеб камера. Кликнете в линка в края на видеото или тук, за да усетите новаторското преживяване.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Времето: Топло и слънчево, но следобед ще се заоблачи
Националният съвет на "Продължаваме промяната" обсъжда внасяне на вот на недоверие наесен