„Доведете ни най-лошите си служители, вместо да ги уволнявате!“


Най-престижното в света събитие за маркетинг и криейтив реклама - международният фестивал в Кан, Франция, представя нова официална реклама. Фестивалът се популяризира с призива към шефовете на рекламни агенции: "Доведете ни най-лошите си служители, вместо да ги уволнявате!", съобщава Adweek. Предстоящото му 68-о издание за 2015 г. изтъква силата си да вдъхновява. 

Кампанията се състои от поредица от изображения на млади хора, наети в рекламния бизнес, които вече са демотивирани. Те са се превърнали "в най-лошите служители" на рекламната агенция. "Ако ги доведете, няма да ги наградите за лошото им представяне. Напротив. Това ще бъде инвестиция в креативността", посочват авторите. 

Рекламата с чувство за хумор е дело на агенция McCann в Лондон. Тя ще се разгърне в печатни издания и чрез онлайн видео. 

Международният рекламен фестивал в Кан тази година ще се проведе между 13 и 24 май. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Услугите на "Гугъл" са недостъпни за редица потребители по света
Шефът на НАТО предупреждава, че Китай и Русия се готвят за „дългосрочна конфронтация“
Зеленски: Корейският сценарий за край на войната в Украйна е възможен, но няма да гарантира сигурност
Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Гуцанов: Средната работна заплата в страната се е увеличила с 12%
Гроздан Караджов: Няма отчетено заглушаване на GPS сигнала на самолета на председателя на ЕК
Парламентът отхвърли ветото на президента върху Закона за държавната собственост
Индия се стреми към рекордни покупки на памук