Топ 10 на най-влиятелните модни реклами (9)


Всичко, което младите хора вършат, когато излизат вечер и се забавляват заедно, също е спорт. Puma Social награждава атлетите в малките часове, дори единственият им пробег да е спринт в опит да си хванат такси рано сутрин.

Това е идеята на една от най-впечатляващите и харесвани реклами на спортната марка Puma, чиято премиера бе през 2010 г. Тя беше включена в списъка на сп. „Тайм” с най-влиятелните, коментирани, провокативни или красиви реклами на модните марки в последните две десетилетия.

ТВ рекламата е насочена към младото поколение от клиенти с активен нощен живот, които се обличат спортно и обичат да се забавляват с приятели. Зрителите са убеждавани, че нощта е вид спорт и те са шампионите в него. Идеята е на агенция Droga5. Спотът спечели Гран при за филм в международния рекламен фестивал в Кан през миналата година. Днес все още играе ролята на химн за някои от почитателите на бар игрите в САЩ. Можете да я видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Тръмп ще обяви национално извънредно положение във Вашингтон
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Тръмп: Възможно е да има разговори между Путин и Зеленски „сравнително скоро“, но те се мразят много
Галин Цоков: Догодина ще има STEM кабинети във всяко училище
Британска военна академия, създадена от Чърчил, спира приема на студенти от Израел
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство