Умна печатна реклама, предназначена за шофьори

С нова, идейна печатна реклама Volkswagen отново напомня на водачите на автомобили колко е опасно да се раздвояват между телефона и пътя по време на шофиране.

Кампанията е дело на агенция Grabarz Partner в Германия. Тя се състои от серия печатни илюстрации, всяка от които е разделена на две малки изображения. Линия от текст разделя двете част. На тази линия е изписано: „Опитайте да гледате и в двете части едновременно“.

Естествено, провокативният апел ведната задейства ответна реакция и аудиторията осъзнава, че е невъзможно да се фокусира върху двете части на страницата по едно и също време. Всеки преживян личен опит в това предизвикателство потвърждава посланието на тази социална кампания, а именно: опасно е да се наблюдава телефона по време на шофиране и да се пишат съобщения, докато колата е в движение. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Франция оправда блогърите, които твърдяха, че Бриджит Макрон е мъж със сменен пол
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Джейми Даймън с остро послание към Европа: Вие губите!
Британска суперяхта за 80 млн. паунда изгоря за 5 часа в елитния френски курорт Сен Тропе
Производителят на медицинските роботи da Vinci открива завод за 42 млрд. евро в Първомай
Неизвестно за известните: The Doors дават името, а Ерик Клептън е първият клиент на най-музикалното кафене в света
Украйна ще получи от Германия оръжейни системи с далечен обсег на действие до края на юли
Шефът на Nvidia Дженсън Хуан изравни Уорън Бъфет по богатство