Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя

Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя

Intel се готви да пусне на пазара собствена телевизионна услуга, чиято основна функция ще е да разпознава лицата и съответно пола на зрителители пред телевизора. Предполага се, че новата услуга ще позволи излъчването на таргетирана реклама, както и даването на препоръки за гледане на подходящи предавания.

Системата ще определя не само пола, но и приблизителната възраст на зрителите, така че на мъжете да не им се налага да гледат реклами за продукти, предназначени за жени, а децата – направо да бъдат „пропускани” от рекламните блокове.

 Тв услугата ще е достъпна чрез специално приложение, работещо с медия процесор Intel Berryville CE5300 и съвместимо с цифрова телевизия. Потенциалният пазар на услугата е огромен, тъй тв приемници има във всеки дом, а зрителите масово преминават на цифрова телевизия.

Очаква се да се появи на пазара до края на тази година.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
На днешната дата, 13 юли. Рождениците днес
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?
Рейтингова агенция Scope очаква ръст на германският дълг до 74% от БВП до 2030 г.