Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 причини марките да използват Instagram
Обновена 01:00ч., 24.09.2014
Мощният растеж на Instagram от 2012 г. насам сред най-младата аудитория направи платформата за споделяне на снимки една от най-влиятелните медии.
Въпреки това, някои компании все още се колебаят дали да я включат в маркетинг плана си. „Направете го“, съветват авторите на американскто списание Entrepreneur. Според тях Instagram може да има влияние върху значителна част от таргет аудиторията на почти всяка фирма. Присъствието в нея по един или друг начин при всички случаи е полезно.
Защо?
Ето поне 3 причини.
- Рекламното съдържание в Instagram може да се покаже с човешко лице. Ключът към успеха в днешното пространство на социалните медии е да умееш да проумяваш аудиторията си, работейки с данните, които я описват. Повечето от потребителите искат съдържание, което отговаря на реалните им интереси и поднесено истински, сякаш някой човек им говори, не марка. Това може да стане в Instagram. Там марките показват снимки, изработени така че по-скоро да се харесат на личност, не на група. С този подход те включват повече творчество в рекламата си и се обръщат към потенциалния им клиент като към индивидуаалност пред екрана на смартфона или таблета, не с толкова масови съобщения, колкото са тези за телевизията например.
- Усилване на влиянието чрез лидери на мнение. Всяка марка иска да говори на човек, който я разбира и й съответства, който е склонен да се припознае и свърже с нея. Най-добрият начин да се достигнат потребителите в мрежата от гледна точка на тази нужда е като марката се асоциира с други потребители, които се харесват. Маркетингът с лидери на мнение е практикуван в Instagram. Става дума за профилите на известни личности или лица, които са се установили като известни, в тази платформа. Ако те препоръчат продукт или услуга, това със сигурност ще има рекламен ефект сред последователите им. Така нареченият „човешки фактор“ стана задължителен за успеха на всяка кампания в социалните медии. Личният глас в подкрепа на компанията е това, което аудиторията иска да чуе.
- Значими анализи. Instagram предлага специфично потребителско изживяване, но в същото време събира и големи количества данни за регистрираните в нея хора. Използвани както трябва, тези данни могат да повишават ефективността на рекламни кампании. Те могат да се обработват от инструменти за маркетингови анализи, да посочват доколко се е увеличила осведомеността за бранда, в каква степен са показани намерения за покупка, доколко кампанията е предизвикала сантименталност, чувства и т.н. Това са важни фактори за доказване на възвръщаемостта на инвестицията в дадената кампания.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Възходът на хибридните автомобили се превръща в спасителен пояс за добива на платина и паладий
Икономика |
Обновена 12:40ч., 10.09.2024
Обединеното кралство се нуждае от допълнителни 1 трлн. паунда инвестиции за икономически растеж
Икономика |
Обновена 12:20ч., 10.09.2024
ГЕРБ предложи отлагане на новите такси за смет
Политика |
Обновена 12:17ч., 10.09.2024
Проф. Тодор Кантарджиев: България вече е свободна от морбили страна
България |
Обновена 12:05ч., 10.09.2024
Дивидентите от най-големите компании в света са нараснали до рекордните $606 млрд.
Финанси |
Обновена 11:50ч., 10.09.2024
Ердоган се закани да "прочисти" от армията кадети, заклели се като "войници на Ататюрк"
Свят |
Обновена 18:35ч., 09.09.2024
На днешната дата, 10 септември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 10.09.2024
Заменете целите с мисии
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 10.09.2024
Вдигат заплатите на войниците с 47% от догодина
България |
Обновена 10:35ч., 10.09.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:30ч., 10.09.2024
Новата икономика: Дефлационна спирала в Китай навлиза в опасен нов етап
Икономика |
Обновена 08:15ч., 10.09.2024
Времето: Предупреждения от първа и втора степен за валежи в половината страна
България |
Обновена 07:30ч., 10.09.2024
Бъдещето на клиентското изживяване
Маркетинг |
Обновена 01:15ч., 10.09.2024
Коментари
Няма въведени кометари.