Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
6 1/2 минути щастие с Coca -Cola
В петата серия на рекламната си поредица „Фабрика на щастието” Coca-Cola и творците от Wieden + Kennedy Amsterdam и Psyop стават по-големи, по-шумни и по-ярки отвсякога. В магическата анимационна машина за безалкохолно се провежда цял мюзикъл, който трае шест минути и половина. „Голямото ощастливяване”, както е името на новия спот, връща на екрана герои, познати от предишните реклами на компанията – разказвачът Пит, кикотещата се мажоретка Уенди и трите пеещи пингвина. Видеото предлага пет стъпки за постигането на щастие – захаросан гид за самопомощ, който ни насочва да бъдем по-добри към другите и да не вземаме живота твърде насериозно. Чарът и невъздържаността на клипчето са типични за рекламната стратегия на Coca-Cola и продължителното му времетраене не тежи.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|