Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

Фокусирани ли сте върху правилните елементи във вашата стратегия за съдържание? Различните цели разчитат на различни подходи. Ако искате да продадете нещо, тогава привличането на посетители към правилните страници е това, което има значение, докато ако искате да печелите чрез онлайн реклами, тогава броят на посетителите е по-важен.

Харесванията и коментарите в социалните платформи са страхотни, но всъщност водят ли те до повече кликвания към вашия уебсайт? Ако искате да извлечете максимума от усилията си, трябва да измервате правилните неща, пише socialmediatoday.com.

Екипът от Quuu е съставил основен преглед на ключовите показатели за съдържанието, които трябва да имате предвид.

Прегледайте списъка, изберете тези с най-голямо значение и започнете да усъвършенствате подхода си, за да постигнете най-ценните резултати за вашия бизнес. 

Ключови думи

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ