8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

8 важни показателя за маркетинг на съдържанието (Инфографика)

Фокусирани ли сте върху правилните елементи във вашата стратегия за съдържание? Различните цели разчитат на различни подходи. Ако искате да продадете нещо, тогава привличането на посетители към правилните страници е това, което има значение, докато ако искате да печелите чрез онлайн реклами, тогава броят на посетителите е по-важен.

Харесванията и коментарите в социалните платформи са страхотни, но всъщност водят ли те до повече кликвания към вашия уебсайт? Ако искате да извлечете максимума от усилията си, трябва да измервате правилните неща, пише socialmediatoday.com.

Екипът от Quuu е съставил основен преглед на ключовите показатели за съдържанието, които трябва да имате предвид.

Прегледайте списъка, изберете тези с най-голямо значение и започнете да усъвършенствате подхода си, за да постигнете най-ценните резултати за вашия бизнес. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Естония започна строителство на мащабни отбранителни съоръжения до границата с Русия
5-минутно упражнение може да удължи вашия живот и да ви направи по-успешни
Johnnie Walker си партнира с поп звездата Сабрина Карпентър
Жителите на София ще могат да следят градския транспорт в реално време
На днешната дата, 17 септември. Вяра, Надежда, Любов. Празник на София
Премиерът: Безводието се дължи и на климатични фактори, и на лошо планиране
Jaguar Land Rover ще замрази производството си поне до 24 септември
Легендата на американското и световно кино Робърт Редфорд почина на 89 г.