LG с нова кампания „Радио оптимизъм“, задвижвана от изкуствен интелект

LG с нова кампания „Радио оптимизъм“, задвижвана от изкуствен интелект

LG Electronics продължава усилията си да изпълва дигиталните пространства с позитивност чрез нова кампания „Радио оптимизъм“, която насърчава потребителите да се свързват помежду си чрез музика, предава Marketing Dive

Усилията са вдъхновени от глобално проучване на LG за социалните връзки, което установи, че 68% от хората намират за по-трудно да си създадат истински приятели, докато една трета съобщават, че са имали една или по-малко значими връзки през последния месец. 

„Радио оптимизъм“ е вдъхновен от присъщата връзка на хората с музиката и разказването на истории. Вдъхновен от традиционното радио, кампанията включва интерактивна платформа, достъпна чрез микросайт, обучена върху музикален набор от данни, така че потребителите да могат да създават песни, използвайки изкуствен интелект. 

За да генерират песен, потребителите трябва да въведат името си, името на човека, за когото искат да напишат песента, и няколко подробности за това защо този човек заслужава персонализирана мелодия. След това те могат да изберат жанр, с опции, включително пънк, регетон, EDM и рап, и стил, като мелодичен, романтичен или оптимистичен, и инструментът с изкуствен интелект ще генерира песен и обложка в рамките на минути.

Песента може да бъде изтеглена или изпратена чрез линк до предназначения получател или да бъде възпроизведена на уебсайта на „Радио оптимизъм“. Тези, които изберат песента да бъде възпроизведена на сайта, ще получат подкана да разберат точно кога ще се пусне.

Уебсайтът е достъпен на английски и испански език, а компанията планира да поддържа допълнителни езици през следващите месеци, за да насърчи по-широко участие. 

Кампанията е част от общите усилия на южнокорейска компания LG за създаване на по-положителни преживявания в дигиталните пространства, където потребителите прекарват времето си. Миналата година марката стартира „Оптимизъм във вашата емисия“, която насърчава потребителите да взаимодействат с плейлист с ободряващо съдържание, предназначено да стимулира генерирането на по-положително съдържание от алгоритми. Ходът е вдъхновен от изследвания, показващи, че социалните медии често са източник на тревожност. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Уволнени са служителите от автомобилна администрация, взели подкуп от екипа на Роби Уилямс
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 29 септември до 5 октомври
Китай откри най-високия мост в света – 625 м над река Бейпан
Златото достигна нов рекорд поради по-слабия долар и риска от спиране на работата на правителството на САЩ
Песков: Идната седмица Путин ще направи "доста важно изявление"
Проевропейската партия на президента Мая Санду печели изборите в Молдова
Испания отменя учебни занятия заради бурята „Габриел“
Периодичното гладуване има 2 основни предимства за хората, страдащи от затлъстяване