Маркетинг

Реклама

|

ПР и събития

|

Следващата стъпка към по-високи приходи

Следващата стъпка към по-високи приходи

Следващата стъпка към по-високи приходи

Качественият органичен трафик към уебсайт генерира потенциални клиенти ден и нощ. Всеки бизнес, който иска да продължи да генерира приходи, се нуждае от онлайн присъствие, а оптимизацията за търсачки (SEO) е ключът към онлайн трафика. 

Въпреки това, когато бизнес сайтът се разраства от малко предприятие в голямо, нещо се променя. Растежът на трафика има тенденция да се забавя, когато сайтът има хиляди страници и това не е защото SEO вече не работи. Вместо това, сайтове с тези размери стават неуправляеми и без преминаване към корпоративно SEO, бързият растеж, който оптимизирането предлага, ще спре.

Какво е корпоративно SEO и защо трябва да повишите нивото? Ключовата разлика между вашата голяма марка и малката е мащабът.

Например вашият сайт може да има: хиляди страници, десетки хиляди продукти, стотици хиляди ключови думи, сложна структура на уебсайта, потенциално десетки по-малки домейни за управление, както и потенциално множество дъщерни дружества за управление. Малките екипи ще се провалят, когато се опитват да управляват предприятие с такъв размер, ако няма преход към корпоративно SEO.

Просто помислете за вашия екип. Ако сте на ниво предприятие, това означава, че имате множество вътрешни екипи, вероятна работа с външни маркетингови и SEO екипи, сътрудничество с автори на съдържание, работите с десетки или стотици доставчици. И така, какво означава това за вашия бизнес? Преход.

Искате да продължите да получавате органичен трафик от търсачките и да изграждате марката си. Тази цел е възможна с корпоративния подход, който укрепва вашия бизнес чрез:

  • Кохезия. Множество екипи, работещи без централна стратегия или план, могат да бъдат неинтуитивни и хаотични. Корпоративното SEO въвежда уеб управление на екипите или просто набор от политики и правила, които да следвате, за да гарантирате, че корпоративните сайтове продължават да растат. Без сплотеност между екипите не можете да преминете към следващата стъпка.
  • Стратегия. След като всички заинтересовани страни са на "една и съща страница", те могат да изработят стратегия заедно, за да помогнат на органичния трафик на вашия бизнес да продължи да расте.
  • Фина настройка. Използвайки аналитичен и базиран на данни подход, корпоративният SEO експерт ще настрои фино какво работи и ще се опита да идентифицира какво не работи, за да увеличи максимално възвръщаемостта на инвестициите на вашия бизнес, когато инвестирате в корпоративни решения.
  • Приходи. В края на деня, след като корпоративната стратегия е въведена, тя ще доведе до по-високи приходи и ще се възползва от областите на вашия бизнес, където приходите могат да бъдат по-големи. 

Корпоративните решения се фокусират силно върху данните, техническите аспекти на сайта, управлението на екипи по правилния начин и автоматизирането на задачите, когато е възможно.

Ако не преминавате от традиционна към корпоративна оптимизация за търсачки, вашите конкуренти може да започнат бавно да завладяват вашия онлайн пазарен дял и да започнат да изпреварват уебсайта ви.

Google актуализира своя алгоритъм 500-600 пъти годишно. Трябва да останете пред играта, за да продължите да виждате резултати за вашия бизнес. Ако се питате дали имате нужда от корпоративно решение, вероятно имате нужда. 

Ето няколко индикатора, че е време вашият бизнес да направи преход към корпоративно SEO:

  • Трафикът е спрял или расте бавно след период на голям растеж.
  • Няколко екипа работят заедно върху маркетинга и оптимизирането на вашата марка.
  • Вашият сайт се е превърнал в масивна колекция от продуктови страници, информативни публикации и други.
  • Екипите се борят да управляват правилно десетките хиляди страници на сайта.
  • Имате или планирате да създадете множество сайтове в различни ниши, за да работите заедно с основната си марка.
  • Вашето предприятие е прераснало в множество компании и марки, които са трудни за правилно управление.
  • Приходите от продажби от органично търсене са в застой, намаляват или осигуряват почти нулев растеж.
  • Искате да изведете приходите и трафика на сайта си на следващото ниво.
  • Положителните резултати, които получавате, не се развиват достатъчно бързо, за да отговорят на очакванията на инвеститорите или да постигнат прогнозите.
  • Това, което е работило в миналото за разрастването на малък бизнес в предприятие, може да не работи, след като бизнесът се е разраснал.

През годините най-вероятно сте събрали много данни. Корпоративният професионалист с опит ще може да анализира тези данни и да ги използва по начини, които се пренебрегват при използването на традиционните методи за SEO.

Ако е време най-накрая да подобрите SEO играта на вашия бизнес, трябва да предприемете важни стъпки, за да достигнете следващия етап на успех. Следните съвети са чудесен начин да започнете с оптимизацията за търсачки.

  1. Наемете екип, който има опит на корпоративно ниво, за да ви помогне да използвате своя опит в прехода.
  2. Запазете текущия си екип на място, освен ако корпоративният доставчик, с който работите, не смята, че другият екип е подходящ.
  3. Съберете данни, които новият екип да използва. Данните могат да бъдат за продажби, органичен трафик и всякакви други данни, които настоящият SEO екип може да предостави.
  4. Отделете средства за аспекта на обучението и подкрепата на прехода. Настоящите екипи ще се нуждаят от някаква форма на обучение, за да се запознаят с това как работят новите процеси и какво се очаква от тях.
  5. Прегърнете промяната. Автоматизацията и промяната ще бъдат част от процеса на преход, заедно с управлението. Уверете се, че всички заинтересовани страни са наясно с промените, които ще се случат и защо те са от решаващо значение за продължаващия растеж на вашето предприятие.

Бизнесът расте, развива се и се променя. Вашият подход към маркетинга и онлайн оптимизацията за търсачки също трябва да се развие и промени. Когато трафикът от Google и други търсачки се забави, е време да обмислите преминаване към корпоративен SEO, ако вашият сайт има хиляди страници, продукти, множество екипи и дори по-малки сайтове за управление.

Източник: Сумит Гимире за entrepreneur.com

Превод и редакция: Нели Тодорова          

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ