Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

Рекламите на Super Bowl LIX: Booking.com

Booking.com се завърна в Super Bowl с 30-секундна реклама, излъчена през четвъртата четвърт. Спотът постави началото на най-новата итерация на марката от нейната кампания „Booking.yeah“, предава Marketing Dive.

Най-новата кампания включва набор от герои, от обикновени пътници до културни икони като The Muppets. Криейтивът за усилията е разработен от Zulu Alpha Kilo, докато Mindshare управлява медийната стратегия и планиране. Кампанията ще обхваща телевизия, стрийминг, онлайн видео, аудио, платени социални и собствени канали.

На 31 януари марката сподели пълната си реклама, озаглавена „Get your stay ridiculously right“. Видеото започва с различни герои от The Muppets на плажа, преди Miss Piggy да поиска престой, който е „по-бутиков“. След това се вижда семейство, което иска престой, който е по-подходящ за семейството, докато бъдеща булка иска нещо по-малко подходящо за семейството – искания, които платформата за пътуване приема.

Най-новият спот на Booking.com бележи четвъртата реклама на туристическия сайт по време на голямата игра. През 2024 г. марката пусна 30-секундна реклама с участието на Тина Фей.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 15 до 21 септември
Кая Калас: Нарушаването на румънското въздушно пространство от руски дронове е неприемливо
Росен Желязков: Има взети мерки за защита на въздушното ни пространство
Френският фермерски синдикат FNSEA призова за национален протест на 25 септември срещу Меркосур и митата на САЩ
Смятана за изгубена от 400 г. картина на Рубенс е открита в имение в Париж
Германските компании страдат от слабо интернет покритие въпреки милиардните инвестиции
Времето: Облачно, на места ще има валежи и гръмотевици
Конференциите все още могат да донесат огромна възвръщаемост на инвестициите