Иновативната система Opel OnStar вече и у нас

Иновативната система Opel OnStar вече и у нас

Уникалната система Opel OnStar за персонална комуникация и мобилни услуги, която беше лансирана през август миналата година в 13 западноевропейски страни вече е достъпна и у нас.

Автоматичното повикване при катастрофа на пътя е само едно от многобройните новаторски предимства и възможности на системата Opel OnStar, които правят шофирането много по-удобно и осигуряват отлична свързаност. Уникалната по рода си услуга, предоставяща на разположение любезни сътрудници на системата вместо машинна обработка на повикванията, е в състояние също да отключва дистанционно вратите, да зарежда директно маршрути за навигационната система, да изпраща електронна поща с данни за техническото състояние на автомобила и да предлага Wi-Fi точка за достъп до интернет с бърза 4G/LTE мобилна връзка.

Освен това Opel OnStar оказва помощ на собствениците и на органите на полицията в случаите на откраднат автомобил с инсталирана система. Функцията за съдействие при откраднат автомобил (Stolen Vehicle Assistance) дава възможност на Opel OnStar да работи в тясно сътрудничество с полицията с цел максимално бързо и безопасно откриване на автомобила, както и за връщането му на законния собственик. Функцията за блокиране на запалването (Ignition Block) от друга страна позволява на Opel OnStar да изпрати дистанционно сигнал до автомобила, с който да предотврати възможността за стартиране след обявяването му за откраднат.

От месец август 2015 г., услугата Opel OnStar е регистрирала над 5,5 милиона осъществени контакти и съдействие на клиенти, които са се свързали със системата по телефона, чрез смартфон приложение, интернет сайта на OnStar или с натискане на специалния бутон на системата OnStar в автомобила.

През месец октомври 2016 г., системата Opel OnStar е получила около 880 000 обаждания от страна на клиенти и е изпратила 830 000 съобщения по електронна поща, съдържащи месечен диагностичен бюлетин за клиентски автомобили. Клиентите на системата са влезли в специалния онлайн портал на Opel OnStar в интернет повече от 1 000 000 пъти и са активирали смартфон приложението повече от 3,1 милиона пъти. Към момента всеки втори нов доставен на краен клиент автомобил на Opel е оборудван с OnStar.

Най-често използваните възможности на приложението OnStar до момента са дистанционното заключване и отключване на вратите, установяването на местоположението на автомобила онлайн, както и задействането на клаксона и светлините. Клиентите могат също да получат достъп до важни данни като състоянието на моторното масло и налягането в гумите, да изпратят маршрути за зареждане в навигационната система и да управляват вградената Wi-Fi точка за достъп до интернет, която дава възможност за едновременно свързване на до седем мобилни устройства във и около автомобила.

Системата Opel OnStar се предлага като допълнително оборудване или като част от серийното оборудване на определени нива на изпълнение при всички леки автомобили на марката Opel. Използването на услугите е напълно безплатно през първите 12 месеца, след което се заплаща годишен абонамент в определен размер (199,95 лева в България).

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рекорд: Броят на милиардерите в света се е увеличил с 287 души през 2025 г.
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
30 месеца затвор за лекар, продавал кетамин на звездата от "Приятели“ Матю Пери
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави