Тайната на успеха на Dacia

Тайната на успеха на Dacia

Какво се продава най-добре на автомобилния пазар у нас? На този въпрос се опитват да си отговорят всички играчи в бранша. Dacia е намерила правилната формула. За трета поредна година компанията е лидер на родния пазар по продажби на нови автомобили.

Каква е тайната на успеха?

Успех се гради с много труд и постоянство, с професионален и вдъхновен екип. Екип от конструктори и дизайнери, от хора, посветени на марката, които вярват и работят за успеха на бранда. Точно такъв екип има Dacia у нас, ентусиасти с идеи и енергия да ги осъществява.

За успеха ключови са качествата на автомобилите. Те са надеждни, удобни, пасващи идеално на условията на пътищата у нас. Колите са изключително здрави, цената е без конкуренция, а поддръжката – евтина.

Голяма заслуга за добрите резултати имат продажбената и сервизна мрежа. Тя е създадена, така че да отговори на всички потребности. Работи по най-високи стандарти. През годините е спечелила доверието на клиентите, превръщайки ги в най-мотивираните застъпници на марката. Те правят най-добрата реклама за Dacia - от уста на уста все повече хора се убеждават в качествата на автомобилите на румънския бранд.

Не трябва да забравяме и маркетинга, който се стреми чрез различни канали и стратегии да достигне до клиентите. Един добър пример за това е инициативата „Излет с Dacia”, която всяка година събира клиентите, техните приятели и семейства да се забавляват и откриват последните новости на марката.

Duster Adventure Club пък събира все повече последователи и фенове на офроуда. Няколко пъти годишно клубът отправя предизвикателства към собствениците на един от най-популярните SUV модели в страната. Тук можем да споменем, че Dacia Duster е изключително добър автомобил за пресечени терени. Това ясно се вижда от изминатите над 2000 състезателни километра на Duster в Balkan Offroad Rallyе.

Марката има и свой посланик - известният рали пилот Димитър Илиев, който гарантира с името си за качеството на Dacia. Осемкратният рали шампион е лице на бранда у нас.

От началото на 2016 г. досега компанията държи 13,26% от  пазара на нови автомобили, което я поставя на първо място сред конкурентите. През 2015 и 2014 г. процентите съответно са 13,12% и 12,68%.

Най-силно Dacia  се представя в т.нар. SV-сегмент, където Dacia Dokker държи внушителните 49,20%. В MCV-сегмента Dacia има 37,15% пазарен дял, В-сегмента – 16,84% и SUV1-сегмента – 10,71%.

Ако обобщим тайната на успеха на Dacia е в добрия екип, ниската цена на автомобилите, здравината и евтината поддръжка. Освен това румънската компания започва да влага в колите си все повече качествени материали, което само може да радва клиентите. 

А до края на годината Dacia пуска четири обновени модела - Logan, Logan MCV, Sandero и Sandero Stepway.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ