bTV начело в Топ 50 на най-гледаните тв програми у нас през 2019 г.
Развлекателните хитове на пролетния и есенния сезон, продуцирани от bTV - „България търси талант“ и „Гласът на България“, са били най-гледаните ТВ програми за миналата година, с повече от 1,2 милиона зрители средно, показват данните на ГАРБ за 2019 г. Сериалите „Искрите на отмъщението“, „Майка“, „Горчива любов“ и „Завинаги“ също са сред първите десет в класацията, следвани от „Бригада Нов дом“ и „Фермата“. Сред българските праймтайм продукции, предпочетени от най-много зрители миналата година, са били също и пролетните хитове, които скоро ще започнат новите си сезони по bTV - „Смени жената“ и MasterChef.
[[{"fid":"346516","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":381,"width":436,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Цялата таблица Топ 50 за 2019 вижте тук >>
bTV затвърждава позицията си на първостепенен източник на информация в годината, в която стартира и изцяло новото интегрирано студио на медията. През 2019 г. зрителите са предпочели всички новинарски емисии на bTV, а централните новини от 19 часа са били гледани от над 900 000 зрители средно всеки ден, сочат още данните.
[[{"fid":"346517","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":224,"width":438,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
Същата тенденция се наблюдава и при актуалните предавания "bTV Репортерите", „120 минути“, „Лице в лице“, „Тази сутрин“, „Тази събота и неделя“ и специалните изборни студия на bTV през май и октомври. Те са привлекли значително по-голям зрителски интерес спрямо конкурентните програми.
[[{"fid":"346518","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":311,"width":451,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
През 2019 г. bTV засили позицията си на източник на информация с най-високо доверие („Маркет линкс“, октомври 2019) – повече от 42% от респондентите са се доверили на новините и актуалните предавания на телевизията.
Сред българските предавания в дневната програма, които са били предпочетени в своите часови пояси през 2019 г., са и „Карбовски: Втори план“ с 30,4% среден дял (спрямо 18,1% за “Ничия земя“ по NOVA), и „Преди обед“ с 40,7% дял (спрямо 16.9% за “На кафе“ по NOVA).
bTV е привлякла най-голяма публика и през декември 2019 г., когато и финалите на есенните хитове „Фермата“ и „България търси талант“ са събрали съответно 1 225 000 и 1 427 200 зрители средно. Най-много зрители, или 36% от всички между 20,00 и 22,00 часа, са предпочели специалното праймтайм издание на “Комиците и приятели“ в навечерието на Нова година.
Телевизията е предложила и най-гледаната филмова селекция през годината - всички заглавия, които попадат в класацията Топ 50, са били излъчени по bTV.
През 2019 г. почти 33% от цялата ТВ аудитория и 36,5% от зрителите, които са гледали телевизията в праймтайм, са избрали bTV.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.