Виждаме се като модел за подражание в уеб и мобилната индустрия

Виждаме се като модел за подражание в уеб и мобилната индустрия

В днешно време всеки трябва да присъства онлайн, смята Михаел Младенов, управляващ съдружник в BULBASE

- Господин Младенов, спомняте ли си как започна вашият бизнес?

- През 2009 г. завършвах магистратурата си по стратегическо управление в Rotterdam School of Management, когато с мен се свърза клиент за изработката на една онлайн платформа. Ако трябва да бъда откровен, всичко започна още когато бях на 12 години - тогава осъзнах, че информационните технологии са моята страст.

- Какво се промени днес, 7 години след старта?

- В момента съм управляващ съдружник в BULBASE (www.bulbase.com), интегрирана дигитална агенция, базирана в София. Общо сме трима съдружници. Алберт Абу Жауде и Николай Николов са причината за нашия успех в създаването на международна търговска мрежа в повече от десет държави по света, включително САЩ, Великобритания, Ливан и Дубай.

- Имате впечатляващо портфолио. Кои са силните ви страни?

- Разполагаме с опитен екип от уеб и мобилни разработчици, както и креативни дизайнери и консултанти в сферата на потребителското изживяване. Това ни позволява да предоставяме висококачествени дигитални решения на разумна цена и в срок.

- Кой е най-интересният проект, по който сте работили?

- Всъщност предлагаме широк набор от услуги - от корпоративни уебсайтове и онлайн магазини през новинарски портали до мобилни приложения и специализиран бизнес софтуер. Това включва създаване на корпоративна идентичност, дизайн и анимации, както и консултации в сферата на онлайн търговията. Най-интересният проект все още е в процес на изработка. Единственото, което мога да споделя, е, че е онлайн платформа за стартираща компания, която цели да промени коренно една специфична индустрия.

- От гледна точка на вашия опит как може дигиталният свят да помогне на компании да разраснат бизнеса си?

- Компаниите в наши дни имат нужда от стабилно дигитално присъствие. Първо, дизайнът и изработката на уебсайт, които ясно представят техните продукти и услуги, им позволява да поддържат връзка с клиентите и партньорите си ефективно. Второ, компаниите могат да използват онлайн присъствието си за осъществяване на трансакции чрез например онлайн магазин. Трето, за да изградят база от лоялни клиенти и да използват максимално ефективно търговските възможности, които дигиталният свят предоставя, компаниите трябва да се фокусират върху популяризирането на бизнеса си онлайн чрез оптимизация за търсачки (SEO), платена реклама и кампании в социални медии.

- Какъв вид компании са вашите клиенти?

- В днешно време всеки трябва да присъства онлайн. Работим за стартиращи компании, малки, средни и големи предприятия от всички сектори на икономиката, както и за неправителствени организации. Работим също така и като аутсорсинг партньор за други агенции по света.

- Как виждате бъдещето на BULBASE?

- През следващите три години се виждаме като модел за подражание в уеб и мобилната индустрия в региона, вдъхновявайки с новите интерпретации, технически подходи и идеи, които реализираме. В същото време планираме да растем постепенно, като се фокусираме върху постигането на висококачествени резултати, които оптимизират възвръщаемостта на инвестицията за нашите клиенти.   

От новия брой на сп. "Мениджър"    

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ