Виждаме се като модел за подражание в уеб и мобилната индустрия
В днешно време всеки трябва да присъства онлайн, смята Михаел Младенов, управляващ съдружник в BULBASE
- Господин Младенов, спомняте ли си как започна вашият бизнес?
- През 2009 г. завършвах магистратурата си по стратегическо управление в Rotterdam School of Management, когато с мен се свърза клиент за изработката на една онлайн платформа. Ако трябва да бъда откровен, всичко започна още когато бях на 12 години - тогава осъзнах, че информационните технологии са моята страст.
- Какво се промени днес, 7 години след старта?
- В момента съм управляващ съдружник в BULBASE (www.bulbase.com), интегрирана дигитална агенция, базирана в София. Общо сме трима съдружници. Алберт Абу Жауде и Николай Николов са причината за нашия успех в създаването на международна търговска мрежа в повече от десет държави по света, включително САЩ, Великобритания, Ливан и Дубай.
- Имате впечатляващо портфолио. Кои са силните ви страни?
- Разполагаме с опитен екип от уеб и мобилни разработчици, както и креативни дизайнери и консултанти в сферата на потребителското изживяване. Това ни позволява да предоставяме висококачествени дигитални решения на разумна цена и в срок.
- Кой е най-интересният проект, по който сте работили?
- Всъщност предлагаме широк набор от услуги - от корпоративни уебсайтове и онлайн магазини през новинарски портали до мобилни приложения и специализиран бизнес софтуер. Това включва създаване на корпоративна идентичност, дизайн и анимации, както и консултации в сферата на онлайн търговията. Най-интересният проект все още е в процес на изработка. Единственото, което мога да споделя, е, че е онлайн платформа за стартираща компания, която цели да промени коренно една специфична индустрия.
- От гледна точка на вашия опит как може дигиталният свят да помогне на компании да разраснат бизнеса си?
- Компаниите в наши дни имат нужда от стабилно дигитално присъствие. Първо, дизайнът и изработката на уебсайт, които ясно представят техните продукти и услуги, им позволява да поддържат връзка с клиентите и партньорите си ефективно. Второ, компаниите могат да използват онлайн присъствието си за осъществяване на трансакции чрез например онлайн магазин. Трето, за да изградят база от лоялни клиенти и да използват максимално ефективно търговските възможности, които дигиталният свят предоставя, компаниите трябва да се фокусират върху популяризирането на бизнеса си онлайн чрез оптимизация за търсачки (SEO), платена реклама и кампании в социални медии.
- Какъв вид компании са вашите клиенти?
- В днешно време всеки трябва да присъства онлайн. Работим за стартиращи компании, малки, средни и големи предприятия от всички сектори на икономиката, както и за неправителствени организации. Работим също така и като аутсорсинг партньор за други агенции по света.
- Как виждате бъдещето на BULBASE?
- През следващите три години се виждаме като модел за подражание в уеб и мобилната индустрия в региона, вдъхновявайки с новите интерпретации, технически подходи и идеи, които реализираме. В същото време планираме да растем постепенно, като се фокусираме върху постигането на висококачествени резултати, които оптимизират възвръщаемостта на инвестицията за нашите клиенти.
От новия брой на сп. "Мениджър"
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.