10-те най-скъпи марки в света според Brand Finance

10-те най-скъпи марки в света според Brand Finance

Google надмина Apple и стана най-скъпият бранд в света през тази година, според международната консултантска фирма Brand Finance.

Също както миналата година, технологичните марки доминират в топ 10 на най-големите брандове в света, съставен от компанията. 

Класирането на Brand Finance, чието седалище се намира в Лондон, се основава на интервюта с над 3 милиона потребители, съчетани с данни за финансовото и бизнес представяне на всяка компания, чрез информация от Bloomberg и Kantar Worldpanel.

Анализът е за последните 12 месеца. Той традиционно отразява промените в остойностяването на глобалните брандове - поскъпване, или понижаване на стойността.

Ето и резултатите за 2017 г.: 

  Име Бранд стойност Място през миналата година Процентна промяна на стойността
10.

ICBC*  

(Китай)   

$36,3 млрд. 13 +32%
9.

Facebook

(САЩ)

$61,9 млрд. 17 +82%
8.

Walmart

(САЩ)

$62,2 млрд. 8 +16%
7.

Verizon (САЩ)

$62,4 млрд. 5 +4%
6.

Samsung

(Южна Корея)

$66,2 млрд. 7 +13%
5.

Microsoft (САЩ)

$76,2 млрд. 4 +13%
4.

AT&T

(САЩ)

$87 млрд. 6 +45%
3. Amazon (САЩ) $106,3 млрд. 3 +53%
2.

Apple

(САЩ)

$107 млрд. 1 -27%
1.

Google (САЩ)

$109,4 млрд. 2 +24%

*ICBC е китайска държавна банка, най-голямата банка в света, с най-висока стойност от всички други според изследователите на BF. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ