Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|3 съвета за успешен имейл маркетинг през 2022-ра
Началото на пандемията Covid-19 доведе до ренесанс на имейла и няма признаци това скоро да спре. Докладът "State of Email 2022: Овладяване на новия имейл пейзаж", изготвен от Validity, установи, че след като търговците на дребно се насочиха към онлайн продажбите и маркетинговите стратегии, имейл активността се е увеличила с 60% от март до април 2020 г. Глобалният обем на имейлите остана на този повишен процент през 2021 г., увеличавайки се с 14% от 2020 г. до 2021 г. - и изглежда, че данните за 2022 г. няма да бъдат по-различни, пише Грег Кимбал за Inc.com.
Сякаш имейл маркетингът вече не е достатъчно труден. Сега търговците на имейли се състезават за внимание във входящи кутии, затрупани с промоции от търговци на дребно, софтуерни компании и всичко останало. Добрата новина е, че имейлът се очертава като изключително подходящ маркетингов канал. Но това означава, че трябва да работите още повече, за да стимулирате кликвания и реализации.
Ето три съвета, за да се уверите, че вашата имейл маркетингова кампания ще остане над останалите в новия имейл пейзаж.
1. Поддържайте репутация на топ изпращач
Вашата репутация на подател е начинът, по който доставчиците на пощенски кутии измерват надеждността на вашите имейли, което от друга страна ще повлияе на това дали вашата поща поставя в папката с входящи писма вместо да се окаже блокирана или в спам папките на вашите получатели. Увеличаването на глобалния обем на имейлите означава, че защитата на вашата репутация е по-важна от всякога, тъй като се конкурирате с безпрецедентен брой други изпращачи.
Основната пречка за звездната репутация на подателя е обемът на спама. Маркетолозите се нуждаят от видимост за видовете капани, на които могат да попаднат (като печатни грешки, например), което ще помогне за разрешаването на проблеми, които увреждат репутацията ви. Това обаче върви ръка за ръка с измерването на вашата степен на отпадане – голям брой неизвестни потребители ще повлияе негативно на репутацията ви и ще затрудни постигането на силна доставка.
Блокови списъци са друга често срещан проблем на търговеца по имейл. Ако вашият IP адрес или домейн са добавени към списък за блокиране, това може драстично да повлияе на ефективността на вашите кампании. Като инвестирате в инструменти, които наблюдават тези списъци, можете да реагирате бързо и да разберете основната причина, да поискате премахване и да разрешите всички основни проблеми, които правят вашите имейли достойни за блокиране.
2. Изместване на планираните времена за изпращане
Според данните в доклада, 70% от целия имейл трафик се случва в рамките на първите 10 минути на всеки час. За търговците по имейл е лесно да планират груповите си изпращания за кръгли числа като 12 и 13 часа, например, но ако всеки търговец мисли по този начин, това означава, че вашите получатели получават десетки безлични, автоматизирани имейли в едни и същи части на деня. Тогава шансовете получателите да изберат вашия имейл от групата са малки.
Преместването на вашите имейли само с 10 до 15 минути означава, че имейлите ви няма да се изгубят в ежечасовия приток от съобщения. Ако наистина искате да се настроите за успех, уверете се, че тези имейли също са персонализирани. Приспособяването на вашите имейли към всеки отделен получател или сегментирана група от получатели ще повиши вашите нива на задържане, реализации, положителна ангажираност и възвръщаемост на инвестициите. Уверете се също, че се откроявате както в съдържанието на имейла, така и във времето.
3. Наблегнете върху изпращане на мейли през уикенда
Докладът също така установи, че обемът на имейлите е с 25% по-голям през делничните дни. Ето защо е добре да помислите за изпращане в събота и неделя, за да избегнете бързането в делничните дни. Това може да изглежда противоинтуитивно, особено за тези в B2B маркетинговото пространство. Кой иска да мисли за работа през уикендите? Но това е изпитан метод да се разграничите от тълпата. Ако входящите кутии са сравнително тихи в извънработно време, е по-вероятно да бъдете забелязани.
Светът на имейла непрекъснато се променя. В допълнение към експлозията на имейл маркетинга поради пандемията, засилените регулации като защитата на поверителността на пощата на Apple означават, че маркетолозите трябва да са готови да адаптират своите кампании във всеки момент.
Ако искате да останете в крак с тези тенденции, трябва да преосмислите стратегията си за имейл маркетинг. Дайте приоритет на репутацията на подателя си, за да сте сигурни, че изпреварвате набелязаните цели. Изпращайте персонализирани съобщения до вашите получатели по време на прозорци, където те все още не са наводнени с имейли. Тези прости методи ще ви помогнат да не влизате в папката със спам съобщения, да избегнете бутона за отписване и в крайна сметка да стимулирате повече реализации.
Източник: Грег Кимбал, старши вицепрезидент и глобален ръководител на решенията за имейли във Validity, за Inc.com
Превод и редакция: Нели Тодорова
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.