Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Силата на автентичното изживяване
Всеки път, когато един потребител говори с някой от компанията ви, той получава впечатления, вариращи от „изключително добре“ до „изключително зле“. Ако имате правилен подход, клиентите ви ще кажат за вас на приятелите си, но ако е грешен, ще вдигнат още повече шум.
Проучване на компанията Temkin Group показва, че хората са склонни да споделят повече лошия, отколкото добрия си опит с брандовете. Невинаги можете да контролирате това, което говорят за вас, но определено имате влияние над него. Ключът към този успех е автентичното потребителско изживяване. Ето какво препоръчва пред Entrepreneur.com да направите Рашън Диксън, бизнес консултант в Microsoft и съосновател на Techincon.
Спестете си някои формалности
Потребителите искат да им се говори като на хора, а не като на портмонета, подредени в редица. Бъдете човечни и, ако е възможно, обръщайте се на „ти“ към тях – има някои формалности, които можете да си спестите. Освен това, платформата за дигитален маркетинг SEMRush препоръчва да изоставите изтърканите фрази. Има и други думи, с които да накарате потребителите да направят нещо за вас. Вместо „Моля, оставете ревю за продукта“, кажете „Сподели ни истината!“ или „Какво си помисли, когато видя продукта за първи път?“. Звучи много по-автентично и откровено.
Персонализирайте интеракциите
Потребителите са изложени на между 4 и 10 хил. маркетингови послания на ден. Преди да изпратите им поредния маркетинг имейл, се запитайте: „С какво се отличава нюзлетърът ми? С какво ще привлече хората?“. Кевин Ериксън, партньор в консултантската фирма „Кредера“ предлага да персонализирате интеракциите си с потребителите, използвайки личната информация, която имате за тях. Освен името им, вероятно знаете откога използват услугите и/или продуктите ви или кога са направили последната си поръчка. Възползвайте се максимално от фактите.
Улеснете потребителите
Обикновено когато потребителите ви съобщят за някакъв проблем, вече са опитали да го решат сами. Последното нещо, което искат да чуят в този момент, е, че трябва да изпълнят още няколко стъпки. Направете този процес по-малко фрустриращ.
Ако срещат затруднение с осъществяването на поръчка в уебсайта ви, да речем, помолете клиентите си да ви изпратят необходимите за целта данни (така или иначе те ще стигнат до вас) и направете поръчката вместо тях. Хубавото е, че ако сами преминете през процеса, можете да установите нововъзникнал проблем, с който вероятно се сблъсква повече от един потребител, и незабавно да го отстраните.
Свържете потребителите помежду им
Няма по-добър търговци от доволните потребители. Осигурете на вашите атентична връзка помежду им – така ще им дадете още нещо, което да свързват с бранда ви. Социалните мрежи улесняват този процес – създайте активация, с която да накарате клиентите ви да си комуникират. Вече познавате поне едно тяхно предпочитание, остава само да ги сближите около него.
Днешните потребители са по-различни от всякога. Вместо да опитвате да спечелите всички наведнъж, бъдете автентични. На някои хора може и да не им харесва това – винаги ще има такива, но за останалите ще станете още по-ценни.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.