Ейбрахам Линкълн и силата на визуалния маркетинг

Ейбрахам Линкълн и силата на визуалния маркетинг

„Преди осемдесет и седем години…“

Тези исторически думи са препечатвани и споделяни повече от 150 години. По собствено признание президентът на САЩ Ейбрахам Линкълн отхвърля използването на думи в Гетисбъргското обръщение. Не се шегувам, ето още един откъс:

„Светът едва ли ще забележи и няма да запомни задълго това, което ние днес говорим тук…“

Линкълн просто предпочита визуализациите. Ще ви го докажа след малко, но първо, нека да надникнем в основата на комуникацията, историите, думите и визуалните елементи, пише Дъглас Кроу в свой материал за Entrepreneur.

Визуалната комуникация

Нашият ум мисли в картини. С думите мозъкът ни трябва да транспонира буквите в думи и думите в картини.

Розов слон.

Буквите р-о-з-о-в създават дума и тази дума създава действителния цвят в ума ви, както и думата „слон“.

Този превод между символи, думи и картини се случва моментално. Въпреки това има милисекунди между времето, когато отражението на думите се преведе във вид.

Преди години бяхме по-търпеливи. Изпращахме писма, пътувахме из цялата страна, за да се видим с любими хора, готвихме храната си. Днес мигновените съобщения, пътуването със самолет и Uber Eats доминират в начина ни на живот. Ние не само се движим по-бързо, но и очакваме по-бързо. Визуалното общуване в днешния свят не е просто добра идея. Това е жизненоважно.

Случаят с Линкълн

В добре документиран случай от 1861 г. президентът Ейбрахам Линкълн се концентрира върху една карта, дълга около метър и гравирана със сиви сенки. Градиентите отразяват броя на робите, които живеят във всеки окръг в Америка.

Говори се, че Линкълн често изучавал картата. Тя дори е представена на фона на негов портрет. Картата има сила, защото му дава мигновен визуален поглед над разделена страна.

Видеото като мощен визуален инструмент

Факт е, че разбираме визуалните елементи по-бързо от текста. Като пример, ето процес от осем стъпки, който изследва как може да използвате видеото в своя полза:

Влог. Създайте видео блог. Изображенията са добри, но видеата са по-добри. Всъщност необработеното видео на маркетолози, които разговарят, често превъзхожда скъпо продуцирано съдържание.

Транскрипция. Преобразувайте видеото в текст и публикувайте транскрипция в YouTube. Можете да добавите транскрипцията в специалната секция и да добавите анотации в описанието.

Редактиране. Прегледайте транскрипцията, така че да се чете добре. Ако не редактирате, е малко вероятно да се чете добре.

Споделяне. Споделете видеото си на множество платформи за допълнителен рийч. Ако искате да се отдалечите от YouTube, споделете във Vimeo, Facebook и други канали, за да дадете допълнителен тласък.

Изрязване. Извадете аудиото от видеото и публикувайте в платформи като Spotify и iTunes. Всички доставчици на съдържание трябва да включват аудиото в своя план за съдържание.

Обложка. Създайте визуален елемент с високо въздействие за вашето видео. YouTube избира неподвижно изображение от средата на видеоклипа, така че в крайна сметка може да се окаже, че показвате нещо, което не искате, освен ако не създадете обложка.

На живо. Излъчването на видеото ви на живо има мощен SEO обхват. В началото може да изглежда страшно, защото няма възможност за редактиране. Придържайте се към целта и същността и ще бъдете възнаградени с фенове и потенциални клиенти.

360-градусово съдържание. Виртуалната реалност може да не е прищявка. Според платформата за автоматизирани реклами Kiosked мобилните рекламни елементи с 360-градусова панорама са 35 пъти по-ефективни от традиционните дисплеи.

***

Линкълн беше известен със своята мъдрост и изцеление на разединена нация. Историята му с картата е част от пътя към визуално комуникативен свят. Не забравяйте да добавяте визуални елементи към вашето съдържание, книга и маркетинг стратегии.

По материал на Дъглас Кроу за Entrepreneur

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ