Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Ейбрахам Линкълн и силата на визуалния маркетинг
„Преди осемдесет и седем години…“
Тези исторически думи са препечатвани и споделяни повече от 150 години. По собствено признание президентът на САЩ Ейбрахам Линкълн отхвърля използването на думи в Гетисбъргското обръщение. Не се шегувам, ето още един откъс:
„Светът едва ли ще забележи и няма да запомни задълго това, което ние днес говорим тук…“
Линкълн просто предпочита визуализациите. Ще ви го докажа след малко, но първо, нека да надникнем в основата на комуникацията, историите, думите и визуалните елементи, пише Дъглас Кроу в свой материал за Entrepreneur.
Визуалната комуникация
Нашият ум мисли в картини. С думите мозъкът ни трябва да транспонира буквите в думи и думите в картини.
Розов слон.
Буквите р-о-з-о-в създават дума и тази дума създава действителния цвят в ума ви, както и думата „слон“.
Този превод между символи, думи и картини се случва моментално. Въпреки това има милисекунди между времето, когато отражението на думите се преведе във вид.
Преди години бяхме по-търпеливи. Изпращахме писма, пътувахме из цялата страна, за да се видим с любими хора, готвихме храната си. Днес мигновените съобщения, пътуването със самолет и Uber Eats доминират в начина ни на живот. Ние не само се движим по-бързо, но и очакваме по-бързо. Визуалното общуване в днешния свят не е просто добра идея. Това е жизненоважно.
Случаят с Линкълн
В добре документиран случай от 1861 г. президентът Ейбрахам Линкълн се концентрира върху една карта, дълга около метър и гравирана със сиви сенки. Градиентите отразяват броя на робите, които живеят във всеки окръг в Америка.
Говори се, че Линкълн често изучавал картата. Тя дори е представена на фона на негов портрет. Картата има сила, защото му дава мигновен визуален поглед над разделена страна.
Видеото като мощен визуален инструмент
Факт е, че разбираме визуалните елементи по-бързо от текста. Като пример, ето процес от осем стъпки, който изследва как може да използвате видеото в своя полза:
Влог. Създайте видео блог. Изображенията са добри, но видеата са по-добри. Всъщност необработеното видео на маркетолози, които разговарят, често превъзхожда скъпо продуцирано съдържание.
Транскрипция. Преобразувайте видеото в текст и публикувайте транскрипция в YouTube. Можете да добавите транскрипцията в специалната секция и да добавите анотации в описанието.
Редактиране. Прегледайте транскрипцията, така че да се чете добре. Ако не редактирате, е малко вероятно да се чете добре.
Споделяне. Споделете видеото си на множество платформи за допълнителен рийч. Ако искате да се отдалечите от YouTube, споделете във Vimeo, Facebook и други канали, за да дадете допълнителен тласък.
Изрязване. Извадете аудиото от видеото и публикувайте в платформи като Spotify и iTunes. Всички доставчици на съдържание трябва да включват аудиото в своя план за съдържание.
Обложка. Създайте визуален елемент с високо въздействие за вашето видео. YouTube избира неподвижно изображение от средата на видеоклипа, така че в крайна сметка може да се окаже, че показвате нещо, което не искате, освен ако не създадете обложка.
На живо. Излъчването на видеото ви на живо има мощен SEO обхват. В началото може да изглежда страшно, защото няма възможност за редактиране. Придържайте се към целта и същността и ще бъдете възнаградени с фенове и потенциални клиенти.
360-градусово съдържание. Виртуалната реалност може да не е прищявка. Според платформата за автоматизирани реклами Kiosked мобилните рекламни елементи с 360-градусова панорама са 35 пъти по-ефективни от традиционните дисплеи.
***
Линкълн беше известен със своята мъдрост и изцеление на разединена нация. Историята му с картата е част от пътя към визуално комуникативен свят. Не забравяйте да добавяте визуални елементи към вашето съдържание, книга и маркетинг стратегии.
По материал на Дъглас Кроу за Entrepreneur
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.