Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Facebook: Брандовете имат проблем с разнообразието в рекламните кампании
Мъжете е по-вероятно да бъдат показани като разгневени 2.4 пъти повече от жените в рекламите.
Това сочи нов доклад на Facebook за разнообразието в кампаниите, в рамките на който специалистите са анкетирали 1200 души и са анализирали над 1000 видео реклами в социалната мрежа. Резултатите стигат до един ключов извод – представителството на разнообразни групи в рекламата все още е голям проблем, за който, ако не се погрижат, рекламодателите няма да могат да достигат до по-широка аудитория, пише Social Media Today.
Изследването сочи още, че е с 1.4 пъти по-малко вероятно мъжете да бъдат показвани като щастливи в рекламните кампании.
[[{"fid":"370635","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":669,"width":593,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Недостатъчно представени са групите на хората с увреждания и членовете на ЛГБТЕ+ обществото.
[[{"fid":"370636","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"2":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":676,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"2"}}]]
54% от анкетираните отбелязват, че не чувстват, че тяхната култура е напълно представена в онлайн рекламата.
[[{"fid":"370637","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"3":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":338,"width":600,"class":"media-element file-default","data-delta":"3"}}]]
Важно е да се отбележи, че очакванията на потребителите се променят и сега те очакват да видят от брандовете именно по-голяма ангажираност към определени групи хора. Тази тенденция е особено важна при поколението Z, което е по-вероятно да заложи на продуктите на компании, които имат ясна позиция по културни и социални въпроси.
По материал на Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.