Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Българите се завръщат към своите корени
Какви са най-успешните маркетингови кампании в България за последната година? Какво ще се промени в маркетинга през 2018 г.?
На тези въпроси предлага отговори поредица от интервюта в раздела за маркетинг на сайта ни, с победителите в тазгодишния конкурс BAAwards, организиран от Българската асоциация на рекламодателите (БАР).
Конкурсът за поредна година отличи най-успешните и работещи маркетингови инициативи у нас. През 2017 г. той се проведе под мотото "Raising the БАР" - вдигане на летвата.
Продължаваме да представяме кратки интервюта с победителите - част от най-добрите маркетолози в България. Участник днес е Стоянка Димова.
.......................
- Г-жо Димова, „Захарни заводи“ грабна награда на БАР през 2017 г. в категорията за продуктов ребрандинг, за добре познатите на поколения любими локум и халва. Как направихте успешен нов маркетинг на тези продукти?
- Процесът по внедряването на новия бранд в двете продуктови категории локум и халва беше изключително интересен от маркетингова гледна точка и доста сложен, и като стратегия и като изпълнение.
Екипната работа, правилното планиране и координация на процесите са ключът към нашият успех. За основен канал на комуникация използвахме телевизията, а ключово за постигането на целите беше припознаването. В новата марка основната целева група трябваше да разпознае безпогрешно своите любими продукти, както и производителя с дългогодишна история, на когото има доверие.
Заложихме на образа на розоберачката - тази която десетки години прекара върху една опаковка. Розоберът, розоберачката, традиционните рецепти за „нещо сладко“, както и ролята на Захарни заводи в живота на българите имаха нужда не от модерен, а от човешки „прочит“ и потребителите реагираха по начин, който надхвърли очакванията ни.
- Работи ли все още носталгията в маркетинга? Ще работи ли тя през 2018 г.?
- През последните години носталгията към отминалите времена е работеща платформа и може би това ще продължи през следващата 2018 г.
Наблюдаваме процес на завръщане на българите към техните корени, българският фолклор и българските символи, което от своя страна вече не е носталгия, а нов тренд.
- Бихте ли дали прогноза - какво очаквате да се промени в маркетинга в България, а защо не и в чужбина, през следващата година?
- Живеем в динамични времена и много бързо променяща се среда. Интерактивният подход в маркетинга ще бъде все по-работещ и все повече български компании ще залагат на този подход. Въпреки това, телевизията ще остане основен канал за комуникация.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.