Инфографика: Съветите на Facebook за висока потребителска лоялност

Инфографика: Съветите на Facebook за висока потребителска лоялност

Пандемията от COVID-19 е довела до рязко намаляване на лоялността към потребителските марки, а шопинг процесите подтикват мнозина да изпробват нови опции. Това сочат наблюдения в нов доклад на Facebook "Бъдещето на шопинга".

Как може да бъдат запазени ключовите потребители и да се върне бранд лоялността? Facebook дава няколко полезни идеи в инфографиката си по темата.

[[{"fid":"368757","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2234,"width":785,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
„Трябва да ни дадат магнити“: Тръмп предупреждава за 200% мита върху Китай, ако износът бъде ограничен
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Времето във вторник: Слънчево и леко ветровито
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители