Инфографика: Съветите на Facebook за висока потребителска лоялност

Инфографика: Съветите на Facebook за висока потребителска лоялност

Пандемията от COVID-19 е довела до рязко намаляване на лоялността към потребителските марки, а шопинг процесите подтикват мнозина да изпробват нови опции. Това сочат наблюдения в нов доклад на Facebook "Бъдещето на шопинга".

Как може да бъдат запазени ключовите потребители и да се върне бранд лоялността? Facebook дава няколко полезни идеи в инфографиката си по темата.

[[{"fid":"368757","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2234,"width":785,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Започва плановият годишен ремонт на шести блок на АЕЦ "Козлодуй"