Инфографика: Съветите на Facebook за висока потребителска лоялност

Инфографика: Съветите на Facebook за висока потребителска лоялност

Пандемията от COVID-19 е довела до рязко намаляване на лоялността към потребителските марки, а шопинг процесите подтикват мнозина да изпробват нови опции. Това сочат наблюдения в нов доклад на Facebook "Бъдещето на шопинга".

Как може да бъдат запазени ключовите потребители и да се върне бранд лоялността? Facebook дава няколко полезни идеи в инфографиката си по темата.

[[{"fid":"368757","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":2234,"width":785,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ