Интерактивният маркетинг – тук и сега!

Интерактивният маркетинг – тук и сега!

Да задържиш вниманието на потребителя е истинско предизвикателство, предвид факта, че тенденциите постоянно се променят, но пък съвсем не е невъзможно. Интерактивното съдържание поне засега предоставя креативно и уникално изживяване и си заслужава да опитаме някои от опциите му.

360-градусово видео

С този тип видеа се обособява едно цяло виртуално пространство, в което всеки може да се разходи, да разгледа и да научи нещо ново. Емоционалният ефект на клипа може да се засили, ако бъде комбинирано и с любопитен аудио запис.

Компанията за круизи Royal Caribbean например е създала видео, в което представя на потенциалните си клиенти удобствата на един от корабите си.

Оценки и куизове

Покажете на аудиторията си, че оценявате мнението ѝ – помолете я да ви даде обратна връзка за това какво можете да подобрите, коя разновидност на вашия продукт им е най-любима и т.н. Можете да получите разнообразна информация, а същевременно с това да си осигурите и още една възможност за интеракция с вашите почитатели.

Направете им и куиз или анкета, позволете им да споделят резултатите си с приятели в социалните медии. Те са и хубав начин да привлечете допълнителен трафик към уебсайта си.

Добавена реалност (Augmented Reality)

След манията по Pokémon GO вероятно не остана човек, който да не се е докосвал до добавената реалност и... да не му е харесала! Направете разработка на ваша собствена AR, за да покажете новия си продукт или услуга, създайте нещо любопитно на базата на аудиторията ви.

Триизмерните образи променят и пазаруването онлайн – можеш да разгледаш един продукт от всеки ъгъл, преди да вземеш решение за покупката. Amazon например пусна приложение, с което потребителят може да направи снимка, за да разбере дали един продукт се вписва в интериора на дома му, или не.

Гласови технологии

Някои потребители се възползват ежедневно от гласовите команди, които могат да задават на смарт устройствата си. Асистентите, подобно на добавената реалност, също променят начина на пазаруване – то може да стане и без натискането на нито един бутон. Внедряването на гласови технологии в маркетинга тепърва ще се развива. HBO вече прави опити да промотира своите продукции и герои по този начин.

По материал на Entrepreneur.com, автор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ