Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Кратък филм за смисъла на Коледа
„Бягството на децата“ е името на кратък филм, който е в основата на тазгодишната коледна кампания на Lidl. Компанията въвлича публиката в една по-различна приказка, в която единствено децата си дават сметка за наистина важните неща на Коледа.
Коледа трябва да е празник на семейството и уюта, а не повод за стрес и негативни емоции, каквито често ни спохождат около подготовката за празника, ни казва Lidl. Основната цел на веригата е да напомни за смисъла на този светъл празник, когато семействата се събират и могат да прекарат повече пълноценно време заедно. С Коледа свързваме доброто и обичта… и койq ако не децата знаят това най-добре. Ето защо именно те са главните герои в този коледен филм, посветен на истински важните неща, на малките моменти, изпълнени с най-голям смисъл, посветен на любовта не само по Коледа, но във всеки един ден.
Филмът бе представен на специално събитие в Берлин, където един от основните гости бе д-р Кристин Паркър, социолог от Калифорнийския университет Бъркли, която сподели: „Най-важното нещо по време на коледните празници е да общуваме лично с хората, да се видим с приятели, със семейството и да имаме възможността да установим по-дълбока връзка с тях – да се интересуваме от тях, да се постараем да разговаряме с всеки един“.
Филмът е продуциран от креативна агенция Überground в партньорство с шотландския режисьор Джеймс Лий.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.