Кратък филм за смисъла на Коледа


„Бягството на децата“  е името на кратък филм, който е в основата на тазгодишната коледна кампания на Lidl. Компанията въвлича публиката в една по-различна приказка, в която единствено децата си дават сметка за наистина важните неща на Коледа.

Коледа трябва да е празник на семейството и уюта, а не повод за стрес и негативни емоции, каквито често ни спохождат около подготовката за празника, ни казва Lidl. Основната цел на веригата е да напомни за смисъла на този светъл празник, когато семействата се събират и могат да прекарат повече пълноценно време заедно. С Коледа свързваме доброто и обичта… и койq ако не децата знаят това най-добре. Ето защо именно те са главните герои в този коледен филм, посветен на истински важните неща, на малките моменти, изпълнени с най-голям смисъл, посветен на любовта не само по Коледа, но във всеки един ден.

Филмът бе представен на специално събитие в Берлин, където един от основните гости бе д-р Кристин Паркър, социолог от Калифорнийския университет Бъркли, която сподели: „Най-важното нещо по време на коледните празници е да общуваме лично с хората, да се видим с приятели, със семейството и да имаме възможността да установим по-дълбока връзка с тях – да се интересуваме от тях, да се постараем да разговаряме с всеки един“.

Филмът е продуциран от креативна агенция Überground в партньорство с шотландския режисьор Джеймс Лий.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Как да научите мозъка си да преодолее перфекционизмa?
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 3 до 9 ноември
Шефът на Microsoft за изкуствения интелект: Само биологичните същества могат да бъдат съзнателни
Обирът в Лувъра: Дело на дребни престъпници
България е единствената страна в ЕС, която събира за рециклиране толкова устройства, колкото продава на пазара
Защо най-големият производител на течен шоколад поведе война срещу турските продавачи на лешници?
Тръмп: Не вярвам да влезем във война с Венецуела, но дните на Мадуро като президент са преброени
САЩ искат повече държави да използват долара. Кои са кандидатите?