Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Нови съвети от LinkedIn за изграждане на взаимоотношения с марката (Инфографика)
LinkedIn публикува ново ръководство за установяване на по-ефективен подход към лидерското мислене като средство за увеличаване на влиянието и изграждане на взаимоотношения с марката, пише socialmediatoday.com.
Новият преглед, който LinkedIn нарича своя маховик на B2B Thought Leadership, е разработен съвместно с Edelman и има за цел да предостави ясно обяснение как определен процес на съдържание на лидерство на мисълта може да има стратегическа полза.
LinkedIn предоставя основно обобщение на ключовите стъпки във веригата в следващата инфографика.
[[{"fid":"374455","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false},"link_text":null,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false}},"attributes":{"height":6833,"width":691,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.