На прага на бранд империята

На прага на бранд империята

На прага на бранд империята

Изграждането на ефективен и силен бранд присъства във всяка бизнес стратегия. В днешния свят трябва да сте надеждни и запомнящи се, но това не е лесна задача. Установяването на баланс между надеждността и тенденциите често е сложно.

Авторитетът обикновено е свързан със създаването на висококачествен продукт и изграждането на бизнес, който е неизменна част от ежедневието на всеки. Ако забележите възможност да влезете в нечий живот, тогава ще успеете да взаимодействате с него по-дълго и да го превърнете в дългосрочен клиент. Алиса Сатара споделя в Medium.com 5 съвета как да го постигнете.

Какво работи за вас?

За да си отговорите, трябва постоянно да експериментирате с нови неща, докато най-после откриете онова, което работи за вас. Като при повечето неща в предприемачеството, и тук е възможно да сгрешите.

Докато се опитвате да изградите бранда си, фокусирайте се върху иновациите и тестовете. Това може да включва опитването на нови маркетинг техники и назначаването на нови консултанти, които да предложат нова бранд перспектива. Създаването на бранд империя е непрекъснато надграждане.

Изградете връзка с инфлуенсърите

Не можете да говорите за брандинг, без да сте обсъдили стратегията за социалните медии на компанията. Един от най-ефективните начини да изградите бранда си онлайн е колаборацията с инфлуенсъри. Най-добре започнете с малък проект и постепенно разраствайте възможностите и взаимоотношенията си с тях.

Уверете се, че си партнирате с онези, които прилягат на мисията, която компанията ви е приела, защото инфлуенсърите остават като отпечатък върху имиджа ви и влияят върху доверието на аудиторията.

Взаимодействайте с потребителите

Когато вземате значими за потребителите решения, най-добре се консултирайте с тях. Въвлечете ги възможно най-много.

Друг продуктивен начин да вземате решения е въз основа на данните, с които разполагате. Използвайте информацията за навиците и предпочитанията на клиентите, за да увеличите въздействието и възвръщаемостта си.

Например когато избирате инфлуенсър, работете с някой, на който публиката ви вече симпатизира. Независимо дали ще използвате анкета или друга форма на проучване, трябва да използвате обратната връзка във ваша полза.

Развивайте историята си непрекъснато

Независимо дали сте стартирали вчера или преди десетилетия, историята на бранда ви трябва постоянно да се развива и популяризира. Това включва и разпространението на маркетинг материали с нови елементи за бранда ви.

Тази стъпка допълнително засилва взаимоотношенията ви с потребителите. Ако я пренебрегнете, аудиторията ви вероятно ще се отегчи и ще обърне поглед към някой по-интересен.

Оптимизирайте фуниите

Една от най-важните метрики е възвръщаемостта на рекламните инвестиции (ROAS). Трябва да я приоритизирате в кампаниите си, за да оптимизирате представянето си и и да увеличите възвръщаемостта.

Не забравяйте да изпробвате и нови маркетинг канали, с които да подобрявате ROAS. Един от най-добрите начини да оптимизирате фуниите си е като се уверите, че потребителите не само ви виждат, но ги призовавате и да действат.

Изграждането на бранд е изключително интензивен процес, изисква време, посвещение и иновативно мислене. Тези тактики са добро начало да се наложите на пазара.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ