Ключова дума
|
Автори
|
Advertorial
|
Фотогалерия
|
Финанси
|
Реклама
|
Политика
|
Лидерство
|
Компании
|
България
|
Стил
|
Свят
|
ПР и събития
|
Политика
|
Общество
|
Енергетика
|
Бизнес
|
Туризъм
|
Общество
|
Лица
|
Култура
|
Криейтив
|
Класации
|
Техники за успех
|
София
|
ЕС
|
Екран
|
Банки
|
Мениджмънт
|
Светска хроника
|
Технологии
|
Хороскоп
|
Маркетинг
|
На днешната дата
|
Любопитно
|
Всичко от деня
|
Цитат на деня
|
Job Мениджър
|
Виц на деня
|
Коментари
|
Жената е ...
|
За нас
|
Реклама
|
ISO 9001-2015
|
Fractal Games
|
Декларация за поверителност
|
Икономика
|
M Events
|
M Видео
|
Политика за бисквитки
|
Продължавайте да питате!

Продължавайте да питате!
Колкото и да познавате потребителите си, винаги има какво ново да научите, стига да сте изобретателни. Задаването на въпроси към множество хора едновременно е лесна задача днес – повечето социални мрежи имат опция за създаване на анкети за потребителите и освен ако вашите потребители не сърфират онлайн (което в днешния свят е малко вероятно), то да формулирате въпрос, който би ви помогнал с маркетинга на бранда, далеч не е трудно.
Според платформата Blog Waves създаването на анкети има осем основни предимства, включително увеличаване на ангажираността и възможността за проучване сред клиентите.
Кои социални мрежи са най-подходящи за анкети и как да предизвиквате интереса на хората? Вижте в инфографиката.
[[{"fid":"391004","view_mode":"default","fields":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""},"link_text":false,"type":"media","field_deltas":{"1":{"format":"default","alignment":"","field_file_image_alt_text[und][0][value]":false,"field_file_image_title_text[und][0][value]":false,"external_url":""}},"attributes":{"height":2723,"width":768,"class":"media-element file-default","data-delta":"1"}}]]
Източник: Social Media Today
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|