Нова рекламна агенция за ново лице на Лукойл

Нова рекламна агенция за ново лице на Лукойл

Комуникационната група "Интерпартнерс" спечели обявеният от „ЛУКОЙЛ-България“ конкурс за нов рекламен и комуникационен партньор. В конкурса са участвали близо двайсет от водещите комуникационни агенции на пазара.

"Интерпартнерс" ще отговаря за цялостното рекламно обслужване на клиента, който планира модернизация на своето „лице” и бизнес модел.

„Като лидер на пазара на горива у нас „ЛУКОЙЛ“ следва своята мисия да бъде не просто лидер, а иновативен лидер. Тази роля става особено важна днес, във време на трансформация в пазарното поведение и комуникацията на всеки бизнес“, изтъкна Боряна Великова, маркетинг мениджър в „ЛУКОЙЛ-България“. „В качеството си на една от първите вериги бензиностанции от модерен тип стартираме трансформация на своя бизнес модел, на общуването с потребителите и тяхното преживяване в нашите обекти. Затова избрахме нов партньор, с когото креативно да направим новото ни лице достояние на клиентите и обществото “, добави тя.

Първите кампании на „ЛУКОЙЛ“ започват още през юни с представяне на обновени обекти с модернизиран интериор и стил на обслужване, нова гурме концепция за топлите витрини и за първи път в този тип обекти – сервиране на органик кафе.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ