Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Оставете това в старата година!
С наближаването на новата година е важно да опресним бизнес стратегията си и да оценим как новите тенденции ще се отразят на бизнеса ни. В маркетинга е важно да открием какво „убива“ конверсиите ни и ни спъва в това да се разрастваме. Ето какво да избягваме през новите 365 дни, с които брандът трябва да се справи.
Изскачащи реклами
Изскачащите реклами, известни и като pop-up, се превръщат във все по-излишен разход на средства и време, защото конверсиите им намаляват. Освен това, те увеличават времето за зареждане на уебсайтовете и са способни да прогонят потребителя, още преди да е разгледал. Ако все пак държите на изскачащите реклами, заменете ги с друг, подобен на техния формат, като например банера в горната и долната част на уебсайта, така че когато потребителят разглежда страницата, отново да вижда предложенията ви, но под друга, не толкова дразнеща форма.
Прости изображения
Простите изображения и маркетингови материали, които по никакъв начин не отговарят на характера на бранда ви, също трябва да оставите в старата година. Те не изграждат връзка с потребителя – едно от нещата, които са важни за него, за да осъществи покупка. Затова е важно да опитате да персонализирате снимковия материал, който използвате.
Вместо статични и прости изображния, опитайте да създадете персонализирано видео или интерактивно съдържание. Има много безплатни платформи, в които да го направите, като например Lumen 5, Canva и promo.com.
Безсмислено съдържание
Когато става дума за маркетинг, съдържанието е много важно. Много компании обаче създават огромни количества от него, единствено за да си осигурят повече трафик. Проблемът е, че по този начин качеството остава на заден план и се раждат стотици безсмислени съдържание под всякакви форми – видеа, текстове и т.н. За да ангажирате потребителя за дълго, трябва да предложите нещо добре обмислено и докосващо, така че редуцирайте количеството и мислете за качеството!
В момента обновяването на маркетинговата стратегия, която да следвате през 2020-а, трябва да е приоритетна задача за вас. Уверете се, че ще се сте избрали правилните инструменти за осъществяването на целите си.
По материал на Inc.com
Редактор: Габриела Беличовска
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.