Оставете това в старата година!

Оставете това в старата година!

Оставете това в старата година!

С наближаването на новата година е важно да опресним бизнес стратегията си и да оценим как новите тенденции ще се отразят на бизнеса ни. В маркетинга е важно да открием какво „убива“ конверсиите ни и ни спъва в това да се разрастваме. Ето какво да избягваме през новите 365 дни, с които брандът трябва да се справи.

Изскачащи реклами

Изскачащите реклами, известни и като pop-up, се превръщат във все по-излишен разход на средства и време, защото конверсиите им намаляват. Освен това, те увеличават времето за зареждане на уебсайтовете и са способни да прогонят потребителя, още преди да е разгледал. Ако все пак държите на изскачащите реклами, заменете ги с друг, подобен на техния формат, като например банера в горната и долната част на уебсайта, така че когато потребителят разглежда страницата, отново да вижда предложенията ви, но под друга, не толкова дразнеща форма.

Прости изображения

Простите изображения и маркетингови материали, които по никакъв начин не отговарят на характера на бранда ви, също трябва да оставите в старата година. Те не изграждат връзка с потребителя – едно от нещата, които са важни за него, за да осъществи покупка. Затова е важно да опитате да персонализирате снимковия материал, който използвате.

Вместо статични и прости изображния, опитайте да създадете персонализирано видео или интерактивно съдържание. Има много безплатни платформи, в които да го направите, като например Lumen 5, Canva и promo.com.

Безсмислено съдържание

Когато става дума за маркетинг, съдържанието е много важно. Много компании обаче създават огромни количества от него, единствено за да си осигурят повече трафик. Проблемът е, че по този начин качеството остава на заден план и се раждат стотици безсмислени съдържание под всякакви форми – видеа, текстове и т.н. За да ангажирате потребителя за дълго, трябва да предложите нещо добре обмислено и докосващо, така че редуцирайте количеството и мислете за качеството!

В момента обновяването на маркетинговата стратегия, която да следвате през 2020-а, трябва да е приоритетна задача за вас. Уверете се, че ще се сте избрали правилните инструменти за осъществяването на целите си.

По материал на Inc.com

Редактор: Габриела Беличовска

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ