Помислете от сега за интернет кампаниите по Коледа

Помислете от сега за интернет кампаниите по Коледа

Коледа май идва все по-рано всяка година, коментира в UTalkMarketig Лиан Дитрих, директор от маркетинг компанията LinkShare.

В сектора на продажбите на дребно Коледа се завръща в края на лятото. Заради предположенията, че периодът преди Нова година може да е трудно време за бизнеса, и поради намаленото доверие на купувачите, специалистите в маркетинга прогнозират в края на септември и началото на октомври всяка година, че Коледа може да бъде един от най-конкурентните моменти за търговците за всичките 12 месеца.

Състезанието в продажбите се очаква да е яростно и тази Коледа. Пред хората се явяват множество „промоционални оферти”. Освен това, се появи цяла армия от сайтове за онлайн търговия. Сега клиентът е много по-взискателен, знае какво иска и търси повече.

Електронните продажби по Коледа нарастват от година на година във всяка държава. Успехът по това време идва не само от играта с цените. Той се получава и когато марките са диференцирали продукта си.

Продавачите в интернет може да загубят много, ако забавят подготовката на кампаниите си в интернет до самото начало на зимните месеци. А когато пазаруват онлайн, клиентите често са склонни да харчат повече.

Хубаво е маркетинговите специалисти да измислят начини да покажат отстъпка и едновременно да не девалвират стойността на предлаганите продукти, посъветва Дитрих.

За да достигнат до желаните продажби, мениджърите могат да приложат комплексен маркетинг, в който залагат на традиционните стратегии за рекламиране, в съчетание с предложения в интернет.

Най-лесният начин това стане е като бъдат предложени същите оферти, както в магазините. Това ще увеличи трафика на корпоративния сайт и ще популяризира допълнително марката - реално и онлайн.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ