Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Помислете от сега за интернет кампаниите по Коледа
Коледа май идва все по-рано всяка година, коментира в UTalkMarketig Лиан Дитрих, директор от маркетинг компанията LinkShare.
В сектора на продажбите на дребно Коледа се завръща в края на лятото. Заради предположенията, че периодът преди Нова година може да е трудно време за бизнеса, и поради намаленото доверие на купувачите, специалистите в маркетинга прогнозират в края на септември и началото на октомври всяка година, че Коледа може да бъде един от най-конкурентните моменти за търговците за всичките 12 месеца.
Състезанието в продажбите се очаква да е яростно и тази Коледа. Пред хората се явяват множество „промоционални оферти”. Освен това, се появи цяла армия от сайтове за онлайн търговия. Сега клиентът е много по-взискателен, знае какво иска и търси повече.
Електронните продажби по Коледа нарастват от година на година във всяка държава. Успехът по това време идва не само от играта с цените. Той се получава и когато марките са диференцирали продукта си.
Продавачите в интернет може да загубят много, ако забавят подготовката на кампаниите си в интернет до самото начало на зимните месеци. А когато пазаруват онлайн, клиентите често са склонни да харчат повече.
Хубаво е маркетинговите специалисти да измислят начини да покажат отстъпка и едновременно да не девалвират стойността на предлаганите продукти, посъветва Дитрих.
За да достигнат до желаните продажби, мениджърите могат да приложат комплексен маркетинг, в който залагат на традиционните стратегии за рекламиране, в съчетание с предложения в интернет.
Най-лесният начин това стане е като бъдат предложени същите оферти, както в магазините. Това ще увеличи трафика на корпоративния сайт и ще популяризира допълнително марката - реално и онлайн.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.