Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Проучване: Стриймингът "убива" традиционната телевизия
Онлайн излъчването на видео на живо, на сериали и филми, отнема от вниманието към традиционната телевизия. Проучване на Business Insider Intelligence в САЩ показва, че търсенето на стрийминг услуги става все по-популярно сред потребителите, за сметка на интереса към традиционните ТВ канали.
Новото поведение води до това видео индустрията да отговаря с още и още оферти. Тя е въвела комбинации от пакети със стрийминг видео програмни услуги. Така реагира на огромния преход в начина, по който медийното съдържание се доставя до хората в тази нова видео екосистема.
Оформени са стрийминг пакети, които се появиха в отговор на проблеми с медийната фрагментация в САЩ, "рязането на кабелите" на домашната телевизия и клиентските разходи. В страната има спад на гледането на традиционната телевизия сред всяка демография. Той е най-голям сред младата публика.
Най-популярните стрийминг пакети включват евтина стрийминг версия на традиционния основен набор от ТВ програми плюс още няколко специални канала.
Гледането на традиционната телевизия в САЩ сред групата зрители 18-24 е намаляло с 48% от 2011 г. насам, с 35% в групата 25-34 г. и с 18% на 35-49-годишните.
За да имат успех в бъдеще, компаниите, предоставящи услуги за видео излъчване трябва да предлагат на първо място ефективно потребителско преживяване, а също и разумни цени и разнообразие в съдържанието, смятат експертите.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.