Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Уморените, остарели маркетингови тактики
Дори да мислите, че маркетинговата ви стратегия работи, може да има някои неща, от които да се налага да се освободите, защото са остарели тактики. Това споделя в сайта на списание Inc. Джон Бойтнот.
Той изброява инструменти и похвати, които според него вече не работят, и препоръчва маркетолозите да освеждат стратегиите си с нещо ново през 2017 г. Тактиките "за изхвърляне" са следните:
Twitter. Въпреки че президентът на САЩ Доналд Тръмп доста популяризира тази социална мрежа с активността си в нея, компанията Twitter се бори да остане жива на пазара. "Не ме разбирайте погрешно, аз много обичах Twitter профила си от 2008 г. Компанията имаше възходи и спадове с годините", пише авторът. Но впоследствие интересът към нея спада. "Вместо да се ангажирате с последователите си в Twitter, дайте шанс на Snapchat или Instagram, съветва той. Това са може би най-бързо разрастващите се мрежи в момента. Особено популярни са сред младите хора - поколенията Y и Z. Изследване на eMarketer показва, че потребителската база на Snapchat е нараснала с 27% през 2016, надминавайки Twitter и Pinterest, взети заедно.
Дразнещи банер реклами и изскачащи онлайн реклами (Pop Ups). Маркетингът стана по-инвазивен, докато компаниите се опитваха да доставят правилното съобщение на правилния човек, когато трябва. Интернет потребителите започват да виждат тази инвазия като грубо нарушаване на личното им простраство, особено що се отнася до банер рекламите. Те доминират на всяка интернет страница и прекъсват потребителското изживяване. Така банерите станаха по-малко популярни, а рекламодателите се обърнаха към native advertising, практика, която според изследвания довежда до много повече продажби.
Казване, вместо показване. Една от най-изхабените, уморителни и изостанали практики в маркетинга е да казваме на хората какво прави продукта или услугата ни страхотни, вместо да им показваме. Хората прекарват повече време жт всякога, гледайки в устройствата си. Има по-интересни възможности да им се покажем там. Заменете скучните си реклами с игрови маркетинг. Pokémon Go ни показа също, че добавената реалност може да работи, въпреки че суперпопулярността на приложението беше кратка.
Затворено съдържание. Съдържанието е важно за задвижване на трафик към сайтовете, качеството му не може да се пренебрегва. Създаването на висококачествено съдържание, с което да се ангажират посетителите, винаги ще бъде важно за онлайн маркетинга, особено за SEO. Но поставянето на ограничения в четенето, или блокирането на пълното прочитане на няколко публикации в месеца, с предложение да бъде видяна цялата статия само при регистрация или имейл бюлетин, трябва да си отиде. Това е неприветливо и остаряло като похват. Хората не обичат да се чувстват задължени, или засипани със спам, в замяна на достъпа до интересна и полезна за тях информация.
Мултиченъл маркетинг. Това може да изглежда като добра тактика, но е време да го замените с omni-channel. Какво означава? Маркетолозите трябва да работят за създаването на неусетно преживяване, без значение дали става дума за виртуален или реален медиен канал. В това преживяване трябва да се намират потребителите. Това не е нова идея, особено в ритейл сектора, но развитията в технологиите я прави по осъществима за бизнеса с всякакви размери.
Големите обеми от данни (big data) и Интернет на нещата правят възможно изграждането на мост между реалния и виртуалния свят. Има вече реализирани стархотни нови идеи. Например, умна зала за преобличане от Nordstrom, с интерактивни дисплеи и предложения за покупка - цял свят от възможности, които позволяват рекламодателят да персонализира максимално преживяването на виртуална покупка на клиента.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.