Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Отживяващите методи в маркетинга
Имейл маркетингът все още е задвижваща машина на бизнеса. Според ново изследване, цитирано от сп. Inc., компаниите по света ще похарчат до 6.2 млрд. долара към 2018 г. за софтуер и услуги за имейл маркетинг. Какви още са тенденциите в маркетинга, които се очакват в идната година?
Класически методи на маркетинга се провалят. Например т.нар. inbound marketing, с който се чака потенциалните клиенти първи да откриват компанията и след това да реагират. Този тип маркетинг е страхотен, ако сайтът на фирмата получава много уеб трафик. Повечето компании обаче имат нужда от надежден начин да създават продажби чрез "фуния" за трафик и внимание към тях. Това означава, че те се обръщат към outbound marketing - фирмите са активни към публиката, а не пасивни и очакващи. Традиционните методи на outbound marketing включват листовки с директни оферти за продажби, пускани в пощата, участие в търговски изложения, обаждания по телефона. Този тип методи обаче създаваха все по-малко на брой продажби всяка година. Защо?
Директната поща все още работи като похват за продажбата на потребителски стоки, които се представят в каталози, като тези в супермаркетите, но business-to-business купувачите отдавна вече се придвижиха към търсене в интернет, вместо да гледат хартиени каталози. И никой не чете промо поща, маркирана в пощенски плик като писмо.
Търговските изложения също намаляват влиянието си. Въпреки че съществуват изключения разбира се, все повече зачестяват случаите, в които участниците в изложенията (изложителите) надминават по брой посетителите. Това е логично, защото компаниите за изложения правят пари, продавайки както търговско пространство, така и билети. За съжаление, реалните продажби на участниците, които следват, са твърде малко.
Рекламирането в тясно профилирани браншови списания също е един от надценяваните в последните години методи за реклама - читателите на тези специализирани хартиени издания намаляват, съответно се снижава и влиянието на рекламите в тях. Липсата на интерес се вижда и в липсата на посещения в сайтовете им, след като навлязоха онлайн.
Телефонните обаждания с търговски предложения. Все по-малко хора вече въобще отговарят на обаждания от лица, които не познават. И дори тези обаждания с известяване за промоции "лично за тях" да са законни, те не сработват така добре, както в миналото. Хората не използват и гласова поща, на която да се остави съобщение, че някой иска да им предложи нещо.
Всички тези традиционни техники отживяват в продажбите и маркетинга. Оказва се, че има само една техника на т.нар. outbound маркетинг, която със сигурност работи и се очаква да работи в бъдеще - имейлите. Дори се наблюдава бум на имейл маркетинга в международен мащаб. Увеличават се фирмите, предлагащи софтуер за такъв. Една от тях, например, MailChimp твърди, че вече има 14 млн. клиенти.
Цената на имейл маркетинга намалява. В същото време много от компаниите не го използват достатъчно добре и таргетирано.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.