Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Има ли връзка?
Дойде времето на новото поколение, което прави избора си изцяло на базата на информацията в интернет. За него, ако те няма в интернет, не съществуваш.
Наред с тези клиенти обаче купуват и все още задвижват потреблението и родителите им, които така и не свикнаха с мрежата и разчитат на традиционната външна реклама, билбордовете, вестниците.
Как да подходи маркетингът?
Клиентите са смесени, а се разделят на две групи, всяка от които се влияе от само един вид медия – онлайн или офлайн. Ключът е в правилното изграждане на мост между двата вида рекламиране. Свържете онлайн и офлайн рекламните дейности. Например като:
Предложете им да "изядат" URL адреса ви. Ако сте магазин, заведение, верига за хранене, бензиностанция, сигурно имате много клиенти, които са по-малко онлайн, но се възползват от услугите ви. Можете да отпечатате интернет адреса на фирмата ви на салфетките. Там можете да покажете линк към интернет информацията за програмите ви за лоялни клиенти. На всяка страница в менюто ви също може да има URL адрес с данни за страницата с поръчки онлайн. Изписвайте сайта си на визитките на мястото и на тези на служителите си, на служебните униформи. Изобщо навсякъде навън, където хората могат да го прочетат и забележат. Ако предлагате и newsletter от компанията ви – още по-добре!
Изкуството на физическата реалност. Ние с криейтив директорът Джош Фишър напоследък мислим да отпечатваме на различни материални повърхности, представете си, маркетинг презентациите ни. Мислим да си направим визуални аксесоари на агенцията и да ги поставим като портфолио в симпатична чантичка, която да завържем с канап и да обвием с разпечатки, които показват презентациите ни по съвсем предметен начин. Защо? Защото ние, уеб-базираните предприемачи, трябва да помним, че физическият свят съществува. И има времена, когато трябва да правим мост между двата. Така че: Да, правете печатни рекламни материали, въпреки силното си онлайн присъствие и тенденциите на пазара.
Мостовете имат значение. Когато сте в офлайн бизнеса, мислейки че онлайн светът е измамно, хлъзгаво и сложно място или когато сте в онлайн маркетинга, и сте убедени, че клиентите ви са на едно харесване във Facebook и на един Tweet от незабавното закупуване на продукта ви, имате важна работа по връзката между двете. И се заблуждавате.
Крис Броуган за Entrepreneur.com
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.