Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Viber стартира нови, публични акаунти
Едно от водещите в света приложения за комуникация, Viber, представи днес новите Публични акаунти (Public Accounts), които ще позволят на компании, брандове и известни личности да общуват с повече от 800-те милиона уникални потребители на апликацията по персонализиран, интуитивен и удобен начин.
С Публичните акаунти, Viber предлага нови решения за брандовете и известните личности, които им дават възможност да достигнат директно до аудиториите си по бърз и ефективен начин. Комуникацията с ключовите публики включва два различни варианта: индивидуални разговори (1:1 лични съобщения) и споделяне на съдържание в публичния чат.
“Всички потребители на Viber се свързват свободно и сигурно със своите семейства, приятели и колеги. Днес ние даваме на хората възможност да общуват с любимите им компании по същия начин“, каза Майкъл Шмилов, главен оперативен директор на Viber. „Първият пакет от инструменти ще позволи на компаниите да достигат своите аудитории във Viber посредством съобщения и богат интерфейс, който може да бъде персонализиран според нуждите на всеки бизнес.“
Как работи?
Публичните акаунти изграждат персонализиран и интерактивен канал с аудиторията, който може да бъде използван както за продажби, маркетинг и обслужване, така и за мигновено комуникиране на важна информация.
Със създаването на публичния акаунт администраторът и участниците в него получават мощни и лесни за ползване инструменти за директна и индивидуална комуникация. Така брандовете оживяват във виртуалния свят на публичните акаунти, за да изградят здрава връзка със своите потребители, независимо от техния брой.
Това решение дава възможност на бизнесите да използват различни канали за общуването с последователите им като например чрез информация от тяхната CRM система; чрез индивидуални чатове на живо или чрез чатботове. В допълнение на това, Публичните акаунти предлагат и следните инструменти:
- Канали за лесно откриване на бизнеси
- Директна интеграция чрез Viber API
- Общуване чрез Публичните чатове в голям мащаб
Публичните акаунти са глобално достъпни от днес (09 ноември 2016), стартирайки с едни от първите партньори на Viber - The Huffington Post, Yandex и The Weather Channel, които скоро ще представят своите решения.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.