Искам внимание, дори за част от секундата...

Искам внимание, дори за част от секундата...

Според Internet Live Stats във всяка една секунда се споделят 964 снимки в Instagram, извършват се близо 80 хил. търсения в Google, 82 180 видеа биват видени в YouTube, а малко над 2.8 имейла биват изпратени. Каква голяма конкуренция имате в това количество информация! Толкова много хора се борят да получат внимание, дори за част от секундата.

Първо се научете

Преди да градите онлайн присъствие трябва добре да познавате платформите, в които планирате да навлезете. Разучете условията на Google, помислете кои са най-добрите инструменти за вас – изборът е ваш. Научете повече за ключовите думи, как функционира SEO, как да пишете ангажиращо съдържание, как да изградите списъка си с имейли. Научете се как да позиционирате бизнеса си, уебсайта и самите себе си.

Действайте аналогично и в социалните мрежи – вижте какви са условията, какво би ви прилягало най-добре и вписва ли се то в стратегията ви.

Уверете се, че ще изградите нещо, с което се гордеете. Има прекалено много некачествени материали в интернет пространството. Не се присъединявайте към него – хората търсят качество.

Да сте успешни онлайн отнема време

Да, изтощително е. Да, трябва да сте търпеливи. Да, трябва да се постоянни. Но няма да успеете да се откроите от конкурентите, без да вложите време и усилия за продължителен период от време на фона на огромните количества информация, с които потребителите биват облъчвани ежедневно.

Успехът си има цена

Усилията ви онлайн са свързани със силен фокус, но и със средства. Успехът си има цена и ако беше безплатен, всеки щеше да го постига. Ако всички го имаха, нямаше да означава нищо.

Помнете – ако изградите добре образа си, потребителите ще дойдат бързо. Предложете им нещо, на което да не могат да откажат. Предложете им всичко чрез продуктите и услугите си.

Те никога няма да видят усилията ви и инвестираното време, но всичко е наред. Така трябва да бъде. Само така работи – така действат успешните хора.

Скот Гийс за Medium.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ