Защо Adidas започна да продава по две еднакви обувки

Защо Adidas започна да продава по две еднакви обувки

В необичайна кампания и за да направи жест, който е трябвало да се случи много отдавна, германският производител на спортни обувки Adidas започна да продава в Индия комплекти от по две еднакви маратонки - две леви или две десни. Обувките са предназначени за хилядите хора по света с ампутиран крайник, които не се отчайват и спортуват - бягат с протези или тренират във фитнес. 

За кампанията разказва Adweek. Тя е насочена към индийския пазар, но привлече вниманието на света. Звездата в нея е майор Ди Пи Сингх - доцент по физика, загубил единия си крак във военно сражение. "Да загубиш част от тялото си не води до недъг. Загубата на волята да се бориш срещу това, което всички смятат за теб, че е най-вероятно да не можеш, е недъг", казва майорът. 

 

Колекцията от еднакви обувки за пара-спортисти се казва Adidas Odds.

Уникалната индийска инициатива на Adidas е организирана от агенциите Taproot Dentsu и Carat Media. Идеята е, че атлетите с един крайник вече не бива да плащат за купуване на чифт скъпи качествени спортни обувки и да изхвърлят едната, като могат да купуват по две еднакви, които ще използват по-дълго. 

Кампанията се състои от два видеоклипа. Във втория гледната точка е променена и не говори спортистът, а обувката. 

Засега модната линия с еднакви обувки е само за мъже - есен/зима 2017 и се продава в Индия, откъдето може да се поръчва онлайн. 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ