Nokia уцели точното време за реклама в кината


Финландският производител на мобилни телефони Nokia заложи на рекламата в киното и спечели.

Новата видеореклама на Nokia, прожектирана на големия екран във Великобритания, по неофициални данни само за един уикенд е била видяна от 700 000 отделни зрители, пише BrandRepublic.

Явно, сега е точният момент да се рекламира в киното - хората все още не са във ваканция, а на големият екран вървят блокбастъри като „Принцът на Персия”, „Железният човек 2” и „Робин Хут”.

Рекламата трае 1 мин., казва се Highway Manifesto и е дело на агенцията Wieden & Kennedy. Тя разказва за съоръжението за свободна сателитна навигация, използвано от всички притежатели на мобилни телефони Nokia. И вие можете да я видите, нищо че в момента не ви е до кино.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
Освобождават Никола Саркози от затвора
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Economic Times: Шпиони на Пакистан са се опитали да откраднат технологията на руските ракети С-400
Изградете философия за обслужване, а не само екип за поддръжка