Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Nokia уцели точното време за реклама в кината
Финландският производител на мобилни телефони Nokia заложи на рекламата в киното и спечели.
Новата видеореклама на Nokia, прожектирана на големия екран във Великобритания, по неофициални данни само за един уикенд е била видяна от 700 000 отделни зрители, пише BrandRepublic.
Явно, сега е точният момент да се рекламира в киното - хората все още не са във ваканция, а на големият екран вървят блокбастъри като „Принцът на Персия”, „Железният човек 2” и „Робин Хут”.
Рекламата трае 1 мин., казва се Highway Manifesto и е дело на агенцията Wieden & Kennedy. Тя разказва за съоръжението за свободна сателитна навигация, използвано от всички притежатели на мобилни телефони Nokia. И вие можете да я видите, нищо че в момента не ви е до кино.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.