Nokia уцели точното време за реклама в кината


Финландският производител на мобилни телефони Nokia заложи на рекламата в киното и спечели.

Новата видеореклама на Nokia, прожектирана на големия екран във Великобритания, по неофициални данни само за един уикенд е била видяна от 700 000 отделни зрители, пише BrandRepublic.

Явно, сега е точният момент да се рекламира в киното - хората все още не са във ваканция, а на големият екран вървят блокбастъри като „Принцът на Персия”, „Железният човек 2” и „Робин Хут”.

Рекламата трае 1 мин., казва се Highway Manifesto и е дело на агенцията Wieden & Kennedy. Тя разказва за съоръжението за свободна сателитна навигация, използвано от всички притежатели на мобилни телефони Nokia. И вие можете да я видите, нищо че в момента не ви е до кино.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
На днешната дата, 9 септември. Световен ден на красотата
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността
Най-голямата грешка на предприемачите, когато говорят за своя продукт
Стартира най-голямото учение в България по линия на гражданска защита в рамките на НАТО
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия