Nokia уцели точното време за реклама в кината

Финландският производител на мобилни телефони Nokia заложи на рекламата в киното и спечели.

Новата видеореклама на Nokia, прожектирана на големия екран във Великобритания, по неофициални данни само за един уикенд е била видяна от 700 000 отделни зрители, пише BrandRepublic.

Явно, сега е точният момент да се рекламира в киното - хората все още не са във ваканция, а на големият екран вървят блокбастъри като „Принцът на Персия”, „Железният човек 2” и „Робин Хут”.

Рекламата трае 1 мин., казва се Highway Manifesto и е дело на агенцията Wieden & Kennedy. Тя разказва за съоръжението за свободна сателитна навигация, използвано от всички притежатели на мобилни телефони Nokia. И вие можете да я видите, нищо че в момента не ви е до кино.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината