Те трябва да са най-важни!

Те трябва да са най-важни!

Трудно е да се пренебрегне броят на факторите, които са повлияли на служителите тази година. От вариантите на Covid-19, забавящи плановете за връщане в офиса, до движението на служителите и напускането на работни места, индустрията за таланти бързо се променя. Насочвайки се към 2022 г., едно нещо е ясно: компаниите трябва да поставят своите служители на първо място. Третото издание на Beamery 2021 Talent Index разкри навременна информация за това какво наистина искат над 5000 служители в САЩ и Обединеното кралство. Ето четири начина, по които лидерите могат по-добре да приоритизират очакванията на служителите си през новата година. 

Ръководете с емпатия

Дистанционната работа осигурява по-голяма гъвкавост, но според Индекса на талантите две трети (65%) казват, че работата от разстояние добавя натиск за работа, докато са болни. По-лошото е, че всеки четвърти смята, че дните по болест се превръщат в минало.

Болничните дни са от решаващо значение за намаляване на загубата на производителност (средно до 20%), когато служителите работят, докато не се чувстват добре, според проучване на Националното партньорство за жени и семейства. Следователно, лидерите трябва да поемат по-голяма отговорност, за да следят служителите, които работят, когато изглеждат изчерпани, вместо да създават култура, в която смятат, че трябва да продължат да работят независимо от ситуацията.

"Служителите работят най-добре, когато са продуктивни, а най-добре представящите се служители са тези, които се чувстват подкрепени от своята компания, особено когато става въпрос за тяхното психическо и физическо здраве", казва Абакар Саидов, съосновател и главен изпълнителен директор на Beamery. 

Поддържайте живата връзка лица в лице, дори когато работите от разстояние

Докато видеоконференцията ни позволява да се "виждаме" един друг, може да не е достатъчно да поддържаме същите взаимоотношения, които служителите изграждат със своите ръководители, когато се срещат лично. Половината от респондентите в Индекса на талантите в САЩ вярват, че липсата на лично време с техния работодател всъщност е възпрепятствала възможностите им за повишение през последната година.

Лидерите трябва да поставят като приоритет срещата с екипа си, за да обсъдят цели в кариерата и възможности за растеж, предлага Саидов. "Очертавайки бъдещето си, служителите ще визуализират по-добре какво трябва да направят, за да осигурят повишение, да постигнат ключови етапи и да поискат подкрепа за развитието", допълва Саидов. 

Поддържайте отворени линии за комуникация с бивши служители 

Служителите може да напуснат компания, но това не означава, че са си отишли ​​завинаги. Всъщност по-младите служители най-вероятно ще се превърнат в поколението "бумеранг". До този момент 80% от респондентите от поколението Z са заинтересовани да запазят линиите за комуникация отворени с настоящия си работодател, ако решат да напуснат. Тази стратегия има смисъл; свободните работни места скочиха до повече от 11 милиона през октомври, според Бюрото по трудова статистика на САЩ, което означава, че хората все още търсят възможности и работодателите трябва да използват тази възможност, за да наемат обратно бивши таланти.

Саидов препоръчва на работодателите да гледат на служителите през призмата на жизнения цикъл на клиента и да създават точки за допир с тях дори след като са продължили напред. Като поддържат множество врати отворени и създават стабилни и ценени мрежи от възпитаници, лидерите ще увеличат шансовете си за завръщане на работниците обратно към компанията. 

Приемете асинхронната работна седмица 

Ако пандемията е доказала нещо, това е, че хората са измислили как да накарат работния ден да работи за тях. Това включва и по-голяма гъвкавост. На въпроса кои неща искат работодателят им да въведе, най-популярните отговори бяха гъвкаво работно време (38%) и четиридневна работна седмица (37%).

"Асинхронната работна седмица се превръща в новата норма, при която служителите получават свободата да вършат работата си по собствен график. Позволяването на служителите да приспособяват графиците си към приоритети като грижи за деца и срещи, като същевременно им се доверява да свършат работата си, помага за повишаване на фирмената култура и морала на служителите", казва Саидов. 

Научаването на това, което служителите искат да видят да се случва на работното място, е първата стъпка към посрещане на техните нужди. Като приоритизират по-добри ползи и гъвкавост, лидерите могат да гарантират, че работниците им се чувстват така, сякаш ги чуват през 2022 г. Това ще доведе до по-голямо задържане на таланти, производителност между екипите и по-добра среда на работното място. 

Източник: Марсел Швантес, основател и директор човешки ресурси на Lidership from the core, за Inc.com

Превод и редакция: Нели Тодорова

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Интроверт или екстроверт? Какво ще кажете за отроверт?
Учени откриха молекула, която би могла да спре развитието на Паркинсон
Костадин Ангелов одобри идеята социалните мрежи да са забранени за деца под 15 години
Зеленски вижда три начина за финансиране на покупки на ракети "Томахок", ако САЩ одобрят доставките
Проф. Ива Христова: Грипът вече е тук, COVID също се завръща
На днешната дата, 14 октомври. Петковден
Кристалина Георгиева: Страните по света нямат регулаторна и етична база за изкуствения интелект
Temu удвоява печалбите си от ЕС, въпреки че фирмата има само осем служители