„Въпрос на смелост“ с Камелия Димитрова, председател на БАПРА и собственик на PR Play

В отиващата си година, която председателката на УС на БАПРА, Камелия Димитрова, определя като „криза на кризите“, пиар експерти като нея се оказват на първа линия в борбата с пандемията от комуникационна гледна точка.

Нейната агенция PR Play е специализирана в работата с фармацевтични компании, включително с водещите в разработката на COVID-ваксина AstraZeneca и Pfizer, както и с лечебни заведения и пациентски организации. Как се работи с брандовете, попаднали в центъра на събитията през 2020 година?

Камелия Димитрова разказва в специалния ни проект „Мениджър: Въпрос на смелост“!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Киев: Русия е струпала 110 000 войници близо до стратегически важен украински град
Путин е готов да съкрати военните разходи на Русия на фона на опасенията от рецесия
В Будапеща ще се състои ежегодният гей парад въпреки официалната забрана
Финансовият министър иска криминализиране на подпомагането на деца за участие в онлайн залагания
Тръмп прекрати търговските преговори на САЩ с Канада, помрачавайки надеждите за нови споразумения
Джеф Безос се ожени за Лорън Санчес на пищна церемония във Венеция
Променят движението в центъра на София до 8 юли заради протести срещу еврото
Футболната звезда Килиан Мбапе подаде жалба в прокуратурата за морален тормоз в ПСЖ