„Въпрос на смелост“ с Камелия Димитрова, председател на БАПРА и собственик на PR Play
В отиващата си година, която председателката на УС на БАПРА, Камелия Димитрова, определя като „криза на кризите“, пиар експерти като нея се оказват на първа линия в борбата с пандемията от комуникационна гледна точка.
Нейната агенция PR Play е специализирана в работата с фармацевтични компании, включително с водещите в разработката на COVID-ваксина AstraZeneca и Pfizer, както и с лечебни заведения и пациентски организации. Как се работи с брандовете, попаднали в центъра на събитията през 2020 година?
Камелия Димитрова разказва в специалния ни проект „Мениджър: Въпрос на смелост“!
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Белгийският премиер заплаши с оставка, ако преговорите за бюджета не постигнат успех
Свят |Илон Мъск стартира онлайн енциклопедията си Grokipedia
Технологии |Борсите в Европа записват понижения в очакване на решението на Фед за лихвите*
Финанси |Primark ускорява отварянето на магазини в САЩ
Компании |Глобалната активност по сливания и придобивания се е увеличила с 10% през първите девет месеца на 2025 г.
Икономика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |„Лукойл“ ще продаде международните си активи
Енергетика |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Политика |Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Наука и Здраве |Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година
Общество |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.