„Въпрос на смелост“ с Камелия Димитрова, председател на БАПРА и собственик на PR Play

В отиващата си година, която председателката на УС на БАПРА, Камелия Димитрова, определя като „криза на кризите“, пиар експерти като нея се оказват на първа линия в борбата с пандемията от комуникационна гледна точка.

Нейната агенция PR Play е специализирана в работата с фармацевтични компании, включително с водещите в разработката на COVID-ваксина AstraZeneca и Pfizer, както и с лечебни заведения и пациентски организации. Как се работи с брандовете, попаднали в центъра на събитията през 2020 година?

Камелия Димитрова разказва в специалния ни проект „Мениджър: Въпрос на смелост“!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Експортът на турската отбранителна индустрия достига близо $3 млрд. от началото на годината