„Въпрос на смелост“ с Камелия Димитрова, председател на БАПРА и собственик на PR Play


В отиващата си година, която председателката на УС на БАПРА, Камелия Димитрова, определя като „криза на кризите“, пиар експерти като нея се оказват на първа линия в борбата с пандемията от комуникационна гледна точка.

Нейната агенция PR Play е специализирана в работата с фармацевтични компании, включително с водещите в разработката на COVID-ваксина AstraZeneca и Pfizer, както и с лечебни заведения и пациентски организации. Как се работи с брандовете, попаднали в центъра на събитията през 2020 година?

Камелия Димитрова разказва в специалния ни проект „Мениджър: Въпрос на смелост“!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

България на две скорости: София се движи напред, а периферията изостава
Kaufland България получи инвестиционен кредит от УниКредит Булбанк в подкрепа на устойчивата си експанзия
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 17 до 23 ноември
Румен Спецов официално вече е особен управител на дружествата на „Лукойл“ у нас
ООН съобщи за безпрецедентна жилищна криза в Украйна заради войната
Китай откри най-голямото находище на злато от 1949 г. насам
Аукционна къща в Германия пусна на търг предмети от Холокоста и предизвика скандал с Полша
Украйна и Франция подписаха декларация за купуване на 100 изтребителя Rafale