„Въпрос на смелост“ с Камелия Димитрова, председател на БАПРА и собственик на PR Play


В отиващата си година, която председателката на УС на БАПРА, Камелия Димитрова, определя като „криза на кризите“, пиар експерти като нея се оказват на първа линия в борбата с пандемията от комуникационна гледна точка.

Нейната агенция PR Play е специализирана в работата с фармацевтични компании, включително с водещите в разработката на COVID-ваксина AstraZeneca и Pfizer, както и с лечебни заведения и пациентски организации. Как се работи с брандовете, попаднали в центъра на събитията през 2020 година?

Камелия Димитрова разказва в специалния ни проект „Мениджър: Въпрос на смелост“!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
„Лукойл“ ще продаде международните си активи
България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
Тръмп и Такаичи обещаха нова „златна ера“ в отношенията между САЩ и Япония
Магнитни вълни разкриват тайната на слънчевата корона
Екзотични дестинации и все по-дълги пътувания – тенденциите в туризма за следващата година