Задължителните качества на добрите служители

Задължителните качества на добрите служители

Стартът на всяка нова компания винаги е воден от надеждата за голям пробив. Това, на практика означава, че всяка стъпка е от решаващо значение, защото най-много промени се случват в първите няколко години. За да върви новата компания напред, лидерът трябва да открие и запази най-добрите служители.

В книгата „Reinventors: Как извънредни компании преследват радикална постоянна промяна” авторът Джейсън Дженингс идентифицира петте качества, които са от решаващо значение за новите и разрастващи се предприятия.

"Ако имате работници, които не притежават тези качества е време да си направите една ценна услуга като се отървете от тях", казва Дженингс, цитиран от Business Insider.  И час по-скоро да се обградите с хора, които:

1. Имат основни умения и се учат през целия си живот. По време на интервюто можете да задавате въпроси, които изискват критично мислене на място и да давате оценки, за да определите дали кандидатът притежава необходимите умения и способности. Служителите трябва да имат възможност да учат нови неща, но изненадващо, броят на хората, които го умеят е много малък.

2. Искат да инвестират в работата си и имат добра работна етика. Служителите ще направят много повече за вашата компания, ако те наистина я харесват и харесват това, което правят. Трябва да наемате хора със силна работна етика. Тя трябва да се приведе в съответствие с вашите ценности. В противен случай никога няма да бъдете в състояние да изградите голяма компания, която процъфтява благодарение на промяната. Всяка компания е готова да обучава хора, но ако те не разполагат с тези черти, ще е чиста загуба на време.

3. Имат оптимистични нагласи . Брандинг експертът Джеймс Арчър казва, че в компаниите, които са ангажирани с денонощна промяна и растеж, няма място за хора, които не са в състояние да си представят и да видят възможностите за по-добри резултати в утрешния ден въпреки проблемите и предизвикателствата днес.

4. Мислят като собственик. Кандидатът трябва да бъде в състояние да разбере защо собственикът прави това, което той прави и в крайна сметка трябва да мисли като него. Чарлз Кох, собственик на Koch Industries казва по този повод: "Не може да очаквате хората да мислят и действат като собственици, освен ако те не разбират как това, което правят, създава икономическа стойност”.

5. Принадлежат на фирмата. Ако един куп "аутсайдери" бъдат събрани на едно място е много възможно да създадат нещо велико. Дженингс цитира Стив Джобс: "Apple е един остров - дружество, построено от "бежанците" от други компании. Изключително рядко срещано е толкова различни индивидуалности да създават такава стойност."

Източник: OpenForum

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Разкрития: Агенти на разузнаването Мосад са подготвяли сухопътна операция в в Катар
Вдовицата на застреляния Чарли Кърк: Ще продължа делото му!
Желязков: Този вот на недоверие е алманах на всички проблеми в съдебната система
Посланически скандал: Лейбъристки депутат обвини Киър Стармър, че не е годен за премиер
Fitch понижи кредитния рейтинг на Франция до A+
El Nacional: Зинедин Зидан ще води националния отбор по футбол на Франция след Световното през 2026 г.
Тръмп призова страните от НАТО да спрат да купуват руски петрол, за да наложи санкции
Неизвестно за известните: Нацисти убиват фармацевта, който искаше да излекува всички