Rеnault с премиера на изцяло новата си серия камиони на Пловдивския панаир

Rеnault с премиера на изцяло новата си серия камиони на Пловдивския панаир

Само няколко месеца след световната премиера, Renault Trucks представи изцяло новата си серия камиони в рамките на тазгодишния Международен технически панаир в Пловдив. Всички товарни автомобили са оборудвани с новите двигатели Евро 6 на компанията, които гарантират икономия на гориво. Те се предлагат в четири сегмента: T – за транспорт на дълги и средни разстояния; D – за дистрибуция; K и C – за строителството и транспортни задачи извън пътя.

Събитието е уникално за автомобилната индустрия, защото за първи път производител обновявава наведнъж пълната си гама от камиони. В проекта са инвестирани 2 млрд. евро от Volvo Group, част от която е Renault Trucks. Разработката на новите модели е отнела седем години, като в целия процес от самото му начало до финалните изпитвания са участвали пряко 50 от ключовите клиенти на компанията. Така Renault Trucks прави категорична заявка да увеличи чувствително позициите си на международния пазар.

 За обновяването на пълната гама камиони Renault Trucks провежда най-мащабната до момента програма за изпитвания, като всички камиони са тествани както при лабораторни, така и при реални условия. 300 тестови машини от Т-линията за превози на дълги разстояния са преминали 5 000 000 часа изпитвания на стендове, пропътували са 10 000 000 километра в екстремни условия и са били подложени на реална експлоатация от 50 клиента по света. Камионите за строителство от гама С и гама К пък са преминали през тестове при екстремни условия с температури, вариращи от - 40°C до + 60°C. Те са използвани успешно за превоз на дървени трупи в Камерун, за 120 тона товар в Оман, както и за работа в мина в Турция.

 Основен фокус при разработването на всички нови модели във всички гами е намаляването на разхода на гориво и повишаване на ефективността. С въвеждането на различните модификации на новите Eвро 6 двигатели средното спестяване може да достигне 5%. Подобрената аеродинамика в дизайна също допринася за това. Увеличеният наклон на предното стъкло и други оптимизации, намаляват съпротивлението с 12 процента. За намаляване на разхода допринася и модернизираната автоматизирана скоростна кутия Optidriver, като при моделите от гама Т има възможност за активация на специалния нов режим Eco и функцията Eco Cruise Control. Това променя стратегията за смяна на скоростите, като основен приоритет е икономията на гориво. Новите камиони на Renault Trucks за международен транспорт и дистрибуция се произвеждат с готовност за връзка с интелигентната софтуерна система Optifuel за наблюдение и анализ на горивната консумация. Комбинирано с обучение за водачите, тези решения намаляват разходите на целия автопарк на клиентите с до 15%. Така собствениците на фирми за международен транспорт например могат да спестят до 5000 евро годишно на товарен автомобил.

 При всички нови камиони е търсено оптимално съотношение между разход и мощност, между собствено тегло и полезен товар. Всички конструктивни решения и иновативни системи са насочени за постигане на максимален резултат с минимален разход. В същото време основен приоритет е сигурността, при която се използва сериозното ноу-хау на Volvo Group. При новите камиони от всички гами са търсени от една страна инженерни подобрения в конструкцията, елементите и използваните материали, и от друга са въведени редица интелигентни системи за сигурност. В стандартното оборудване на гамата за международен транспорт са включени три иновативни функционалности – предупредителен звуков сигнал за шофьора при внезапна смяна на посоката, адаптивен круиз контрол и предупредителна сигнализация при опасност от сблъсък с препятствие.

Кабината на новите товарни автомобили на Renault Trucks за превоз на дълги разстояния и строителни дейности предлага на водачите по-просторен интериор и по-висок комфорт. Една от отличителните черти е 7-инчов дисплей в центъра на новото ергономично арматурно табло. В новите камиони от пълната гама са заложени и редица удобства, съобразени със специфичните изисквания на шофьорите при извършване на различни дейности – възможност за индивидуално пренареждане на контролните бутони, регулиране на волана, нови седалки с ергономичен дизайн и възможност за настройка, оптимизирани места за съхранение на вещи, достъпни отвън и отвътре, по-удобни легла, отваряне на вратата под максимален ъгъл от 90° при автомобилите за дистрибуция. Помислено е за стъпала на различни места и различна височина при различните камиони, за да могат водачите да изпълняват максимално лесно и ефективно задълженията си и да се уморяват по-малко. Представителите на гама Т са оборудвани със специални червени светлини в кабината за нощно шофиране, каквито се използват в подводниците. Това е единственият цвят, който не пречи на водачите през нощта.

 Новите камиони Renault за превози на дълги разстояния и строителни дейности разполагат с бутон за пътна помощ 24/7. С едно натискане водачът осъществява контакт с платформата за съдействие, която го локализира автоматично и изтегля техническите данни на превозното средство. Така той получава незабавно съдействие от мрежата от 1600 сервизни центъра на Renault Trucks, която разполага и с над 1000 сервизни автомобила. При камионите за дистрибуция 80% от авариите са диагностицирани за по-малко от 30 минути. В 90% от случаите повредата при камионите за международни превози може да се отстрани на място и автомобилът е отново на пътя изключително бързо.

Основен фактор за успеха на новата гама на Renault Trucks е това, че в аванс е помислено за повечето от изискванията и проблемите, които срещат клиентите. От друга страна на потребителите се предоставя възможност за допълнителна персонализация - от различни модификации на двигателите и избор на скоростна кутия, през различни кабини, до възможността за предварителна заявка за предстоящите надстройки. Последното може да спести около 20 процента от необходимото време за получаване на напълно готова за работа машина, което е от ключово значение за бизнеса.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ